Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stvoření země I

29. 08. 1999
1
0
1856
Autor
slavek

Motor náhle naskočí,
otáčky se zvýší,
soukolí se roztočí,
dějiny se píší...

V nebi bylo zvykem, že Božská samospráva rozdělovala pozemky. To se jednoduše vybrala některá sestava planet, a ta se přidělila jednomu z Bohů. Bylo na něm, co s ní učiní. Někteří z Bohů byli shopní a nadaní, a planeta, kterou si ve své soustavě vybrali se rozvíjela. Jiní byli líní, nebo nebyli tak schopní, planeta poté chátrala. Jeden z Bohů si koupil soustavu, která měla jednu hvězdu a devět planet. Byly tam také nějaké menší planetky, ale ty byly k účelům obydlení nepoužitelné. Ke svým účelům si vybral planetu, která byla v pořadí třetí od hvězdy. A tak začal své dílo. Jako první zašel do knihkupectví a koupil si tlustou příručku, nazvanou:"Jak si postavit svět." Začal tím, že vytvořil atmosféru nad planetu, kterou si nazval Zemí. Pokračoval na velmi jednoduchých formách života. Vše bylo velmi nestabilní, teplota na planetě neměla konstantní hodnotu a to přinášelo určité problémy při vytváření vhodných podmínek pro život. Řídící program pro tyto formy byl velmi jednoduchý. V podstatě jen reprodukce sama sebe a udržování energií potřebných pro přežití. Software pro tyto první formy života si vytvářel sám. Fantazii měl obrovskou. Zdokonaloval formy až vytvořil kapradinu. Rostliny byly ovšem softwarově také velmi jednoduché. Proto bůh pokračoval ve studiu a ve cvičení až zjistil, že aby mohl vytvářet vyšší formy bude se muset spojit s některou softwarovou firmou.
ViNiL
29. 08. 1999
Dát tip
Zní to jako micro$oft...

Bolek
29. 08. 1999
Dát tip
Micro$oft je variantou na začátek Genesis. Toto je hravější..

snoopy
29. 08. 1999
Dát tip
proč jen každého napadá to samé.. ? : )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru