Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čekáním...

Výběr: jenyk
26. 12. 2005
18
0
4352

...

svět se stal novým

proto se asi

díváme zle

 

máš zelenkavé oči

říkáš

ukaž

jaký je svět skrz ně

 

měli jsme oči

tmavé jako noci

záblesky divokých lišek

v nich plápolaly

teď jsou klidné jako tůň

vlhké

slepé

mdlé

 

jen ostatním se zdají hezčí


assez
24. 06. 2006
Dát tip
jen ostatním se zdají hezčí...jééé :-) TIP

sklenář
10. 02. 2006
Dát tip
*

angelik
05. 02. 2006
Dát tip
no jo ach jo, děvčico zlatá*

hhm... ostatním je po tom .....! :-) ach jo - pravda bolí...t*

Silvita
08. 01. 2006
Dát tip
Teď zrovna jsem narazila na knihu s názvem: Láska trvá tři roky. Já Ti nevím myslím že jsem to pochopila po svým smutně že už vyhasíná zamilovanost jo zvyk - nebo tak něco tedy možná ..

silvi: láska trvá tři roky? fakt? asi znám jen tu tříměsíční...:( kluci to holt chápou jinak, pro mě je smutná, protože vím, že jsme se změnili oba (jenmě se ta změna nelíbí...) scamp: získávám? úplně se červenám:)))

hrb: kujůů, ty jsi dnes nějako poetický...:)

aha, tak proto sis mě vybral!!! alkoholiku!!!:)))))))))))

no, v podstatě bych měla plesat: hrbol byl ve svém abstinenčním záchvatu zaujat mým nickem a shledal, že si zasloužím nějaké tipy...takže jsem na tom vlastně vydělala!!!:)))

kujuuu no jo, víme své... tamvé, uhrančivé...ach:)

Lyrae
04. 01. 2006
Dát tip
krásná...tipík...tmavé jako noci jsou ale stejně nejhezčí:)

děkuju za vaše návštěvy, možné výklady i případné tipy...:) šťastný nový rok!!!

Zbora
02. 01. 2006
Dát tip
Fajn.t.

sidonia
01. 01. 2006
Dát tip
libit tipovat

Pisces
31. 12. 2005
Dát tip
cítím z toho zhnusení nad dnešním světem ale možná jen proto, že to cítím i já, tak ve všem jen trochu podezřelém vidím asociaci :-) t* je to dobré

Milly
30. 12. 2005
Dát tip
zvláštní....... pořád se vracím a pořád nevím, co říct.................... :-) snad je tam přání pochopit, když se vzdálily..

kujůů jej, jenyku, děkuju za rozbor... potěšils mě - písmácké celebrity se u mě zastavují málokdy:) ta liška, spíš se mi vybavila liška bystrouška leč máš pravdu-teď před koncem roku napadá lidi spíš ta spořitelnová...:) (ale uznej, kance v noci jsem tam dát nemohla:))

zuzuzu
27. 12. 2005
Dát tip
zajímavé..

Honza_Princ
27. 12. 2005
Dát tip
jenyku jak to myslíš? jak já to chápu, je to o dvou lidech pro sebe vyhaslých, co dívaj se zle a pro sebe nemaj touhu vidět to pěkný (teď mi do mý teorie nesedí zelenkavý oči prauda ale ukecal bych je) a pak měli jsme oči plné vášně ale teď už jiskry nehážou a nehledaj,(z lišek do slepejch krtků) a pak závěr: přes to pro ostatní mají stále ještě hodnotu na trhu něčeho neprozkoumaného... neohráté hračky. lenko sklenko?

jenyk: blbej? ty? kluk z žižkova?:)))) princ: já su eva, ne lena!:) víte, že rozbory ani svých věcí neprožívám... (ty zelenkavé oči radši neukecávej, ale dejme tomu, jsi blíž:))

Print
27. 12. 2005
Dát tip
:-)*

zdjr1976
27. 12. 2005
Dát tip
TIP

pozorovatel
27. 12. 2005
Dát tip
*

Honza_Princ
27. 12. 2005
Dát tip
já už vůbec :) ale líbí se mi to, dobrý je že odstavec o liškách vypadá opravdu jako

Honza_Princ
27. 12. 2005
Dát tip

Honza_Princ
27. 12. 2005
Dát tip
napodruhé :)

Honza_Princ
27. 12. 2005
Dát tip
jo a avi :)

pěkná lištička, kujůůů a ten tvar!:) teda, taková diskuze nejni ani na skoropannách!!! jenyku, v poho, jsem ráda že se tou věcí aspoň někdo zabývá...:)

mortecino
27. 12. 2005
Dát tip
*

jaza
26. 12. 2005
Dát tip
jo tak tohle je tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru