Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gotický motiv

14. 02. 2001
1
0
1397
Autor
Valéry

Po dlouhých deštích Krajině polí
nad hlavou krá
hejno vran.
Havran a Lebka
vyklovaná,
všemu rám.
Čolito
04. 04. 2002
Dát tip
Mě se to naopak dotýká docela dost.Povedlo se ti to a ta gotika? Dejme tomu:-))

Rastin
22. 05. 2001
Dát tip
Věru, gotické. I když - tehdy to s těmi poli nebylo tak horký. Ani těch lidských lebek v hlíně nebylo tolik, co dnes :-)

Sala
20. 03. 2001
Dát tip
Zakrákaná gotika polností se potýká :-)))

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
Valéry: v Praze opravdu jen nějaký ten čas už pobývám, dvacet let jsem žila, dá se říct na venkově... snad ten pocit znám... i když "polnosti" - "pole"??? (pošli mi příště avi, prosím, nepodívat se na tvé stránky náhodou, tak se to ani nedozvím... to by byla škoda ;-)

Valéry
16. 02. 2001
Dát tip
kafka: První P je velké protože je první, ta ostatní označují podstatné, lebka je například ta moje. :-) Něco by jsi přidala? Není co přidat, možná ti tam něco chybí protože jsi Pražka. :o)))

kafka
16. 02. 2001
Dát tip
Valéry: Nejsem. Jak jsi na to přišel...?

Valéry
16. 02. 2001
Dát tip
kafčina stránka: Město pobytu: Praha Něco ti tam chybí protože jako Pražka nemůžeš znát pocit osamoceného člověka mezi polnostmi. :-) p.s. Víš co jsou to "polnosti"? :)

Merle
15. 02. 2001
Dát tip
zajímavé, idkyž se mě to nijak zvlášť nedotýká, trošku cítím sílu v tom skrytou... jó gotika

kafka
15. 02. 2001
Dát tip
tohle kafka může...!!! i když bych k tomu něco přidala a taky nechápu ta velká písmena...

inventor
15. 02. 2001
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru