Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přátelé

24. 02. 2001
1
0
2210
Autor
Funda

Tu báseň jsem napsal kvůli tobě FALKO.

Přátelé za tebou stojí, v dobrém nebo zlém, oni tvou duši hojí, a čistí každý šlem.
Anonym
27. 03. 2001
Dát tip
Hoď si šle na pokoji č. 61.

Yfča
06. 03. 2001
Dát tip
Šlem je německý počeštěnec, znamená to hlen, kal, pěnu. Tady to nejspíš má ten druhý význam.

Janis
03. 03. 2001
Dát tip
inteligence..ty moje holko milá..kam jsi se mi zase zatoulala...co je to šlem(?) :-)

Carodej
02. 03. 2001
Dát tip
šlem je hrozný slovo.

zolli
28. 02. 2001
Dát tip
:o) vy šlemíci! :o)

Falka
25. 02. 2001
Dát tip
Už jsem tady :o)) A děkuju za básničku :o)) A máš pravdu, jasně že jo, myslím, že jsi mi nerozumněl, když jsme si povídali... a já už vážně musela končit... přátele si opatruj... a přeju krásný den... :o))

Wolfling
24. 02. 2001
Dát tip
Proč má každý verš jiný pčet slabik a jiný rytmus? Můžu si dovolit drzost přepisu? Přátele s tebou stojí v dobrém a nebo zlém oni tvou duši hojí a čistí každý šlem. Oceňuju ale obsah, byť je otřepaný. Přátelé jsou velký poklad.

ruby
24. 02. 2001
Dát tip
ja nevim co je to šel...nebo co, jako jedna kšanda? :-) jinak nehodnotim kdyz to ma jiste poslani:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru