Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všem nenažraným

10. 02. 2006
5
2
2874

věnováno

 

 

Krmte hladové

racky a holuby

nebuďte hadové

trhejte od huby

sobě i ostatním

sobě i druhým

trhejte rohlíky

házejte chudým

 

 

 

 


2 názory

FAE BOMB
04. 11. 2009
Dát tip
Vůbec se myšlence, podobné nebráním. Nacpěte chudé, až zemřou přežráním...! *

Kastel
07. 05. 2007
Dát tip
povedená T

j. nick
02. 11. 2006
Dát tip
Jojo, to je dobrý:-P típ*

vesuvanka
19. 02. 2006
Dát tip
:-)))

Rézinko, u nás se na lidi, kteří krmí, kachny, atd..nikdo jako na blázna nekouká.. to bude asi tím, že je zde dost bláznů..opravdových :-)).. děkuji vám.. jdu krmit ;-)

Rézinka
12. 02. 2006
Dát tip
Jéé! Tak já se k vám někdy přijedu podívat k řece s rohlíkama v kapsách...to je asi báječný malý město...i když v těch velkých jsou takoví blázni potom vzácnější ;)

kywaizo
12. 02. 2006
Dát tip
Good idea!!!

Klokočka
12. 02. 2006
Dát tip
jé, dobrý:)být to od Wericha, tak je to satira jako kámen..dobrýýýýýý

Rézinka
11. 02. 2006
Dát tip
Moc pěkný!!! :-) Hned se mi vybavily hejna labutí na Vltavě i na Svratce...a potom ti lidi, co chodí kolem a dívají se na tebe jak na blázna a přitom to v nich stejně bude hryzat...a taky to, jak se ta zvířata o to můžou umlátit...a potom když to přirovnáš k lidem... (pořád lepší nechat labutě poprat a dát jen malou šanci než cpát do sebe rohlíky a muset se v hloubce stydět...) díky za ni!

Háber
10. 02. 2006
Dát tip
*

_nemo_
09. 02. 2006
Dát tip
Je to takovej ten humor, kterej vlastně ani není zcela humor, protože se sám nabízí, aby ho ostatní brali vážně... to je fajn :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru