Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předpremiéra, vstup volný

27. 02. 2001
7
0
1964
Autor
Silly

Obsazení: Oblaka, Slunce, Vánek

 

Mezi větvemi sedím

a z výšky pozoruji

zda

Paní Vrchovina

dnes

se svým triem

přeci jen nenaladí

 

Tón jara


CZlovek
02. 03. 2001
Dát tip
Óóóóó! Tak tomuhle rozumím! Nádherné! ť *

Mahoney
02. 03. 2001
Dát tip
hobit je perfektní pohádka - to musí zvládnout každej... malá rada: nečti to jako příběh, ale vychutnávej atmosféru :-))

Silly
02. 03. 2001
Dát tip
atmosféru, tu já ráda, ...zařazuji mezi čekatele na přečtení :-))

Mahoney
01. 03. 2001
Dát tip
víš jak to udělal Gandalf s Meddědem...? ona se setřička zapomněla zmínit, že na tu větěv původně lezla s jedním či dvěma sourozenci :-)) ***

Silly
01. 03. 2001
Dát tip
Šílenko, Mahoney, ono je to takové místečko ve větvích, na které se šplhá po šíleně rozkývaném žebříčku ...doleva, doprava... beru vás s sebou! :-)) a když spadnem, budem mít větší šanci na přežití, protože nás bráškové a sestřičky vytáhnou z toho potůčku, kterej tam zajišťuje hudební doprovod :-)) (dík, udělali jste mi radost...) M: nevím, co s ním provedl...?

Mahoney
01. 03. 2001
Dát tip
to se nedá převyprávět - někdy mi připomeň, že ti mám půjčit hobita... a nebo si pro zajdi třeba do knihovny (J.R.R. Tolkien - Hobit)

Silly
01. 03. 2001
Dát tip
aha :-) kolem Hobita chodím už pár let, ale myslím, že tuhle literaturu čtenářsky nezvládnu... :-)) (ale kdo ví)

per_zay
27. 02. 2001
Dát tip
z přírody je člověk často na větvi...(T)..:-)

hermit
27. 02. 2001
Dát tip
***--

Šílená
27. 02. 2001
Dát tip
takový to co se mele vedle tebe na té větvi...ehm...tak to jsem já a jsem unešena z téhle básně(snad nás ta větev unese:o)!

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
tak na větvi(!) :)))

Naso
27. 02. 2001
Dát tip
Jó, jaro by už konečne mohlo prísť... Moje obdobie! Snáď sa Pani Vrchovina posnaží...

xpired
27. 02. 2001
Dát tip
*

Miroslawek
27. 02. 2001
Dát tip
eh ... promiň, tohle při mé jarní únavě dnes ne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru