Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odlita noc

27. 02. 2001
8
0
4892
Autor
hermit

* 1994

. . . odlita noc upřena napodél i napříč dnů je jak sluncí a sluncí jak prostoru v poli jsem hlína co voní nad hlínou vítr a stéblo to nade vším vždy je víc dnů jako máku drobných a stejně těch bezedných
kafka
09. 07. 2001
Dát tip
co mi to děláš? jak se mám pak skládat zpátky...? ******!!!!! (teď koukám - tehdy jsme si byli ještě virtuální... i s Janis :-)))

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
rire, loudíš mi na tváři úsměv, nejen svým jménem... ta básnička se ti povedla, můj milý Harku... :o) Čaj? No, soudím, že ty si ho v Anglii užiješ ažaž... A vás ostatní zvu na pár šálků do Olomouce... :o)

Janis
05. 03. 2001
Dát tip
Falčí..neříkej dvakrát....a třeba nebudu tak moc křičet:-))))

Cavalera
28. 02. 2001
Dát tip
tip

Bacil
28. 02. 2001
Dát tip
Tip pro Hermita i pro Rira.

rire
28. 02. 2001
Dát tip
hermit: musím Vám žel oznámit že dva měsíce budu hnít v Británii :) ale potom nebo pak na Jihlavu směrem vlak okupuju překotem pít čaj černý jako zem! :))

hermit
28. 02. 2001
Dát tip
smluveno, ujednáno, teď jenom kdy kde a jak... něco vymyslím...

hermit
27. 02. 2001
Dát tip
kafka: co bysme někam daleko chodili, vyřeší se to hned na místě a šmytec! ):-)

rire
27. 02. 2001
Dát tip
když zaujme mne jeden part jako do srdce poison dart a ostatní jen klopýtají za ostatními jinotaji nevadí! když půlka textu rozkvete vůní čerstvého poupěte a druhá půlka začne tlít dříve než stihne odeznít nevadí! studnici myšlenek a krásy vyčerpat celou do melasy až k hrdlu plné všedních básní jen kousek, který všechno zkrásní pohladí na všední šeď hned zapomenu žádné básni nepřijdu k jménu ale verše, kousky světla jakoby mysl sama hnětla do mládí tipuji slova co ve mně vzbouří všecky svaly a drápky kocouří tipuji slzy na mých tvářích a nálady co stojí za hřích naladí a že by něco šlo udělat líp? vždyť autor píše šumem lip píše - a bude dál ještě ho vítr neodvál žije a bude psát a bude lépe veršovat dokud má co říct vážím si ho o to víc

hermit
27. 02. 2001
Dát tip
************************************** ! :-)))

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
rire...hééééééééééj člověče kdo jsi? :))

xpired
27. 02. 2001
Dát tip
Hermite...co mi to děláš... *!

rire
27. 02. 2001
Dát tip
Janis: človíček jako Ty a taky jako nikdo jiný :) ústa mám plná němoty a taky jsem děsně líný :))) hermite, a vůbec všici, za každý smajlík co uděláš je dnešek krásnější. děkujuuu :)

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
rire!!! hermite!!! Jste úžasní...víte to? mé doživotní típí :-)))))) *********!!!!!!!!!!

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
aví...

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
kafčííí přidávám se k Tobě..... aneb.mé předsobotní počtvrteční lásky se opět rozšiřují tak si sundejte Ty pomerančové šminky a pojďte na čaj:)) hermite...sundej si Ty boty!!!!!!!!!!!! :))))))))))) ☼

rire
27. 02. 2001
Dát tip
to pozvání k čajování přijmu rád a bez váhání :) a kdyby i hermit.. snad... budu ještě více rád! P.S. Ty pomerančové šminky - chutnají jak mandarinky? :)

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
:)))))))))))))))))

hermit
27. 02. 2001
Dát tip
S čajovnou souhlasím... kdy přijedete do Jihlavy?? Těším se... :-)

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
jééééé..... Janis!!! mě jsi taky pozvala........? radši na čajík než do cukrárny ;-)))

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
..............ty jsi z Jihlavy(?) och že bych se stavila někdy....mám tam kamarády na grafice:)))) kafčíí....zrádkyně...ale jo berem čaj a jdeme:)))

Wopi
27. 02. 2001
Dát tip
Je to pěkný. Je to tip.

Janis
27. 02. 2001
Dát tip
Ju chu chůůůů (ó já prvnííí..jaké to blaho) právě si omalovávám ...mohla bych si vystřihnout "sluncí jak prostoru"? (né že by ten zbytek za nůžky nestál..ale tohle dám do rámu z mých posledních odlitků noci) (děkuju) *****!

per_zay
27. 02. 2001
Dát tip
hmmm...

Helena
27. 02. 2001
Dát tip
krásné, jak na konci doznívá slůvko makovic..

rire
27. 02. 2001
Dát tip
nádherný... * ŤAP hermit: co se týče hodnocení, tak jsem přísný - uspěla nebo neuspěla :) helena: proč já jen četl toho Švejka, od té doby mám s makovicí asociovanou hlavu :)) ale.. když na to zapomenu... mák je skvělý a krásný.

hermit
27. 02. 2001
Dát tip
rire: já mám s hodnocením právě potíže, něco žeru i s chlupama a něco tomu i odpustím, když mě to opravdu zasáhne, ale u něčeho má pochyby, ale zase si netroufnu to odbýt prostým líbí/nelíbí... ? :-)

rire
27. 02. 2001
Dát tip
tak ty máš pochyby, zda líbí či nelíbí? :) dívám se skrze slova, do emocí jak bílá sova v černé noci tam na odpověď čeká myšlenka předaleká z jiného Vesmíru a co se týče provedení někomu na míru jiní se cítí podvedení :)))))))))

hermit
27. 02. 2001
Dát tip
rire: ale přece je to tak: nemůžu říct o symfonii, že se mi buď líbí, nebo nelíbí - je tam přece řada polotónů, buď jsem uchváecný natolik, že ztratím všechny slova, kterými bych to vyjádřil - to je ideální případ, ale samozřejmě se to nemůže stávat často, takový je prostě i svět, kde žijeme něco se mnou ladí jenom částečně, s něčím rezonuju příjemně, ale uvědomuji si, že druhý den už si na tu báseň ani třeba nevzpomenu a některá ve mně zůstane vězet na dlouho a abychom si to mohli sdělit, asi fakt nestačí říct jenom líbí nelíbí ale to ty víš sám... :-)

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
hermite...dochází mi slova Umět tak rozkreslit osekanou myšlenku (nebo rozsekat tedy rozetnout okreslenou?) jako Ty!!! ***!!!!!

kafka
27. 02. 2001
Dát tip
jej, škoda, že jste se s rirem nerozpovídali pod Hodnocením, kam to patří... ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru