Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanec se světly

04. 03. 2006
4
3
1419
Autor
Vlkodlak

                                                Tanec se světly

 

 

 

Mohutné dveře do sálu se se skřípotem otevřely, vešla dovnitř. Místnost, kterou spatřila, byla plná prachu, bylo poznat, že zde spoustu let nikdo nebyl. Popošla dál, svíce se najednou rozzářily. Jakoby se do místnosti znovu navrátil život. Uslyšela hlasy a nádhernou hudbu. Na podiu se náhle objevili lidé v prastarých šatech. Začali tančit a ona se k nim po chvíli, proti své vůli přidala. Hudba ztichla, všichni přestali tančit. Ozvaly se výkřiky. Křičelo stále více lidí, i z jejího hrdla se náhle ozval výkřik. Nikdy se však nedozvěděla důvod svého děsu, protože se probudila.


3 názory

krátké, ale dobře popsané

Uplně moc moc moc krátké, dokonce..

Ashen
21. 06. 2006
Dát tip
Ne vše musí být dlouhé. Pamatuj, co je malé, to je hezké... krátké je také krásné...

Souhlas s Finchem. Moc moc krátké...

Finch
04. 03. 2006
Dát tip
Ujde to, až na pár maličkostí: -> je to krátké (což vlastně není tak úplně maličkost, protože v této délce je dílko prakticky o ničem) -> opakující se výrazy (být, výkřik) -> pár chybiček (překlep v nadpisu, čárka před proti své vůli)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru