Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jablko

28. 02. 2001
8
0
4193
Autor
hermit

* 1994

němá skla v podkově v prameni čtyřlístků do města motýla do kopce voda zaklela lodě a sen nelžu
Carodej
06. 03. 2001
Dát tip
FALKO, koukej to okamžitě, ale opravdu OKAMŽITĚ dát na Písmáka jako samostatnou báseň, abych to mohl rovněž OKAMŽITĚ dát do Výběru!!!! A to je rozkaz, vojíne! :-) Hermit, dobroučký, ale nějak jsem vůbec nepochňopil název básně:o) Asi proto, že mám chuť na jablko:o)

hermit
06. 03. 2001
Dát tip
Carodej: nevadí, že ho nechápeš, já ho taky nechápu a nevadí mi to... :-)))

Falka
06. 03. 2001
Dát tip
Čaroději, asi si budeš muset zvyknout, že Falka prostě rozkazy neposlouchá :o))

hermit
06. 03. 2001
Dát tip
Jo, Falko, ale jinak podporuji Čaroděje v jeho aktivitě, ta tvá báseň je fakt moc dobrá... :-)

Falka
06. 03. 2001
Dát tip
Hermitku, bez té tvé by neměla mnoho smyslu... některá slova se nedají oddělovat, bylo by jim studeněji...

Vojtek
06. 03. 2001
Dát tip
Falko nechej tu básničku tady...protože kdybys ji dala samostatně, musel by Hermit odpovědět tou svojí ale je suprová :-)

Carodej
06. 03. 2001
Dát tip
Jde přeci udělat odkaz, jako jsem to učinil na Slzy ve sněhu.

Falka
06. 03. 2001
Dát tip
čarodějný... jde toho hodně... ale mně by to přišlo jako krádež... jsou slova, která patří jen někam... a nebo to tak prostě cítím... :o) Hezký den :o)

Carodej
06. 03. 2001
Dát tip
Falko, tak jinak: Já tě moooooc prosím, na kolííínka klekám, hlavu kloním, oči malé psíka.... dej dej dej to Písmáka!

Falka
06. 03. 2001
Dát tip
Čarodějný, ale tohle je na Písmáku... :o) Ne, já nechci, abys mě stavěl do pozice, kde to vypadá, že se nechávám o něco prosit... je mi to strašně hloupý... ale pochop mě... to, co jsem napsala není samostatná básnička, bylo by mi líto ji odloučit... ta slova patří sem... A je mi strašně hloupý, že tady přibývají tyhle kritiky, které nejsou kritikami... Hermite, promiň... A ty, čarodějný, už toho nechej... .o) Prosím :o)

hermit
05. 03. 2001
Dát tip
Falka: ***** !!!!!!!!!!!!! :´-)) a všem : ***********************************

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
Hermitku, šetři s těmi hvězdičkami, ať nám nahoře nějaké zůstanou, ať si na ně tolik nezvykáme... :o)

hermit
05. 03. 2001
Dát tip
Falka: dobře * :-)

Falka
03. 03. 2001
Dát tip
Němá skla v podkovách navzdory řičela motýl co neuplách sedl ti do čela voda se vrátila spadla tak plakala Smrt u zrcadla hlasitě čekala Chrastila sny v úsměvu šeptala šeptala nelžu .
Nezlob se, ale nedalo mi to neodpovědět. A za básničku máš tip...

Janis
03. 03. 2001
Dát tip
aaaůůůůůůůůůůůů jak lvové bijem wo mříže... falčíííííí:-))

Falka
03. 03. 2001
Dát tip
Janis... pssst... nekřič tolik...

Bacil
01. 03. 2001
Dát tip
Hemit ***** Rire ***** Ť!

Zolo
01. 03. 2001
Dát tip
Dobrá schýza ...*

rire
28. 02. 2001
Dát tip
vytepávám odpověď na povrch bolístku podkovou zvonila na svět zespoda úsměv ronila šeptem nelžu *****!*

hermit
28. 02. 2001
Dát tip
rire: ***** :-)) !!!!!!!!!!!

Vojtek
28. 02. 2001
Dát tip
HErmit * Rire *

Cavalera
28. 02. 2001
Dát tip
tip

Wopi
28. 02. 2001
Dát tip
A motýl ve skle kde město němé pramení Čtyřlístek na lodi když voda zkamení LŽU, JAKO KDYŽ TISKNE!!! (tip)

Janis
28. 02. 2001
Dát tip
No jo jenomže obyčejný pozemšťan lže a lže a lže (a taky krade a do pekla se hrabe) (wobčas se přeci musí zapřít nos mezi kukadly) :-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru