Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SPOVEĎ

31. 03. 2006
0
1
1292
Autor
TierraZ

Ja viem, že se Ti bude zdať trápne to čo napíšem. Budeš ma za to odsudzovať ba možno mnou budeš aj pohŕdať, no viem, že nakoniec ma iste pochopíš. Všetko je o tom čo cítim, čoho sa bojím, po čom túžim a čo prežívam.

Prišiel ten neznámy, tak ako po noci príde ráno. Opäť otvoril mi dvere pre mňa zamknuté. Ja počula som seba ako vravím áno, počula som, ako pomaly sa vzdávam. Vynoril si sa zo spánku, čo prechádzal mnou. Vystúpil si ako víťaz zo súboja s tmou. Ja chcem byť vettrom v hrsti vánku, chcem z vnútra dotýkať sa Tvojich slov. Bože, zachráň Tie pery snov, zachráň tu lásku v nás. Zostaň tu chvíľu s ňou. Len ma skúšaj, tráp a maj - padá hviezda tak si praj -  Tie oči plné obrázkov a neodíď niekam s ňou. Padla hviezda a mi z nej, zhasla ďalšia, šťastným smiechom sa smej. Niekto ešte chvíľu hral, potom zavreli ten bar. Zostal tu len prázdny stôl, len náš,  môj a Tvoj.  Naďalej môžeš ísť, naďalej  môžeš  spať. Ja  zatiaľ  píšem list, dúfam že nebudeš sa mu smiať. Já chcem sa s Tebou krásne báť. Naďalej čítaj list, je v ňom čo prežívam. Teraz noc už môže prísť, a ja sa Ti celá vzdám. Každý deň bojím sa - kto podá mi pohár v časoch zlých. Každý deň bojím sa - snáď som blízko keď už spíš. Si môj tieň, moje áno i nie - chcem sa Ťa báť. Si  pohár v časoch zlých, si nádej - keď už spím. Si môj nežný tieň, tak prečo chcem sa Ťa navždy báť...

1 názor

martinez
27. 05. 2007
Dát tip
opravdu to mělo být takhle na hromadě? nebo ti to vyvedl písmák? myslím že líp by se to četlo pod sebou, jako básnička...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru