Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pedofilní dědeček

05. 03. 2001
0
0
4059
Autor
Hatvajl

Něž si to přečtete mělo by vám vytrávit.

Byl jednou jeden hodný Dědeček a ten měl jednu špatnou vlastnost...byl PEDOFIL.(zkrátka měl rád děti).Jednou v noci šel dědeček v lese a sbíral houby ale co se nestalo, zaslechl děti vracející se z vydařeného Halowenu.(nevim jak se píše helouvín).Připlížil se k dětem a počkal si až přijde osudová chvíle.A chňap po jedno, z dětí.Ostatní děti utekli (bylo to stejně sraby).Jelikož byl dědeček v dobré formě , dokázal svléci dítě a ........asi po čtyřech dnech dítě našli na jeho zahradě mrtvé.ovšem toho Pedofila v chatě nenašli.ASi pět dní policisti o dědečkovi nic nevěděli až šestý den našli tři mrtvé děti a potom každý den po dva měsíce policisté necházeli mrtvoli dětí až po dvou měsících našli dědečka v křoví s kancem.Jelikož měl kanec po orgasmu(byla to bachině), spal jako dudek a tak policisté vzali dědečka do vazby a po třech dnech se dědeček ve vazbě podříznul lžící a podlehl.Vražda 198 vražd malých dětí nebyla nikdy potrestána....................................
Inak je to šílená pakárna, která nestojí za přečtení ani za zveřejnení toto by som nenazval ... ale ... - (ako mínus) T :-( pokiaľ to nebol vtip v tom prípade máš len morbídny humor. ale tvoje chyby to neomlouvá

"Anonym" jak si prišel na to, že pedofil je zlý človek?

Nicollette
17. 02. 2006
Dát tip
skvělé opravdu nepochybně

j_i_r_i_k
17. 12. 2004
Dát tip
Xparta: Teda takovéhle dílko - dva roky tu leželo bez povšimnutí, pak na něj narazíte vy a hned má o čtenost postaráno - antitipů netřeba, máme vás, jen tak dál, ještě tu určitě zbývá spousta sraček k vyzdvižení, stačí hledat :)...

jiříku..... tedy já též děkuji.... ono někdy nalézt opravdový "skvost" je umění.... konečně někdo, kdo to ocení a viz altík.. :-))

Albireo
11. 12. 2004
Dát tip
Jo, v USA sice žadatelé o občanství musí prokázat znalost angličtiny, ale jinak si menšiny žijí po svém. Četl jsem, že adept na získání řidičáku si může vybrat, ve kterém z asi 50 jazyků chce dělat zkoušky.

Nimis
11. 12. 2004
Dát tip
V každý větě překlep nebo gramatická chyba (...nebo obojí) a smysl mi také nějak ušel...

Albireo
05. 12. 2004
Dát tip
Klipeto, píše se Halloween, zkráceno z All Hallows' Evening - předvečer Všech svatých.

klipeto
05. 12. 2004
Dát tip
Albireo: mas pravdu... ja si nebyl jistej, tak jsem se zeptal googla a nasel mi milion odkazu, tak jsem verzi s 'a' nezkousel :-) ta vyplivne dvacet tri milionu :)

Albireo
05. 12. 2004
Dát tip
Bohužel, na Netu je spousta věcí psaná chybně, také jsem na to narazil. Když oni Amíci neznají pořádně ani mateřský jazyk. Kdysi jsem četl neuvěřitelný statistický údaj: 30 % absolventů amerických středních škol si neumí s pochopením přečíst vlastní závěrečné vysvědčení. To je rub povinného středoškolského vzdělání.

klipeto
05. 12. 2004
Dát tip
nj, ono je mozna ale taky tim, ze je tam dost lidi co nema anglictinu jako matersky jazyk ;) oni jsou radi, ze nebelosi do skol vubec chodej a asi na ne budou i mensi naroky. Nekdo mi rikal, ze v USA je ted polovina deti urciteho veku hispanska. Takze za chvili to bude mozna jeste horsi. :) Quebeckej precedent tomu pry nejak brani zavest jenom anglictinu. Stalo se mi, ze jsem se zeptal ridice autobusu na cestu a on mi odpovedel akorat "No ingles, no ingles!" :) no, ta oblast vubec vypadala dost mexicky :)

klipeto
04. 12. 2004
Dát tip
ad antitip... bal bych se toho, ze se nejaka particka lidi, kteri pisou sracky, nasrala a ze by vsem antitiparum rozdavali sve antitipy. jinak se, Hatvajle, helouvín pise helloween

Alte: Zcela dokonalé X!

X... souhlas, nehledě na chyb jak maku, z toho se mi chce blinkat víc.... jak z celého toho výtvoru, i když je to tak děsně napatlaný....

h_a_r_r_y
28. 11. 2004
Dát tip
bléé

Solitary
07. 06. 2004
Dát tip
A co mi to má jako říci?

psychoo

InExistant
19. 07. 2002
Dát tip
AntiTip :(

Adletka
24. 02. 2002
Dát tip
Ze by?no,tak sileny chyby,hruza.-...a zase o nicem...takze ted si zase lepsi jak ostatni-v mnozstvi pravopisnych chyb-tleskam

Vole
19. 10. 2001
Dát tip
Antitipy- vyborny napad, toto by bol idealny priklad ich pouzitia

papouch
06. 03. 2001
Dát tip
proboha :-( ... ano. Antitip jako varování.... červené blikající světlo "Pozor, grafomanská sračka! Ztráta času!" Jsem pro.

Albireo
06. 03. 2001
Dát tip
Jo, taky bych byl pro antitipy pro takovéhle věci. Jenže, ruku na srdce - kdo z nás by se ze zvědavosti nechtěl podívat na dílo se spoustou antitipů? Obávám se, že by to zvýšilo čtenost. A to si takováto "díla" nezaslouží.

hermit
06. 03. 2001
Dát tip
No, tohle ale není grafomanská sračka, to je míň. To jsou zvratky na zádech všech, kdo se nechali zlákat a přečetli to.

Anonym
05. 03. 2001
Dát tip
Mily Hatvajle!!!!!!!!!!!!! Toto dilo je absolutni brak. a) Jestli si myslis, ze nekoho vzrusis, tak ho nevzrusis (aspon mne ne - shodou okolnosti nejsem pedofil ani nekrofil.) b) Pedofil neni hodny clovek - pedofil je zly clovek (to jako pro ty deti co to budou cist) c)Neni to drama - je to proza! d)nevytravilo mi... DJ Sarance

Javert
05. 03. 2001
Dát tip
Je to příšerně komické.

Regis
05. 03. 2001
Dát tip
Žádný nápad, příšerný sloh, pravopisné chyby. Zkrátka obyčejná a nepovedená exhibice. Nic, co by stálo za čtení... Nebylo by možné dávat antitipy jako včasné varování čtenářům před podobnými kravinami?

Vio
05. 03. 2001
Dát tip
Dtto Regis ;-))) ... a ještě si o to řekne na pokecu ;-)))

hermit
05. 03. 2001
Dát tip
----- ):-(

Janis
05. 03. 2001
Dát tip
....fjúúúúúúúúú...už chápu :-)

kafka
05. 03. 2001
Dát tip
NIC...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru