Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

otázky bez odpovědí

01. 04. 2006
1
0
1481
Autor
karmen

jinam se to nedá dát,protože můžeme jenom hádat co se stane

V duši se rozlil nepokoj,zrádný pocit bezmocnosti.Kolem svádí voda další boj s člověkem,rozlévá se kolem jako vlna,která je schopna smést vše kolem sebe stejně tak dobře jako v malém množství lidem pomoci.Malá klidná říčka náhle pohlcuje vše co jí přijde do cesty.Vylévá se z koryta a spojuje se s další vodou z nebes.Vše je ponuré,štiplavé a šedé.Lidé se bojí více o svůj majetek než sami o sebe.Zůstávají a ohrožují nejen sebe,ale i své čtyřnohé kamarády a ty co nemají tolik rozumu nebo síly,aby chápali co se děje.Neveselá nálada se lije společně s živlem.Strach,nejistota,děs z toho co přijde později,nová rána od někoho kdo rozhoduje o tom co se na Zemi děje?Nebo snad za toto můžeme mi?Co se to kolem nás děje?Máme si něco uvědomit?Chce nám naše matička zem říci,že už nás má tak akorát dost?Oplácí nám jak se k ní chováme,nebo to je jenom souhra náhod,že nás postihla tato katastrofa po několikáté za pár let?Budeme na něco podobného příště připraveni?Samé otázky bez odpovědí se linou mou duší stejně jako vodní živel za okny,po ulicích…..co přijde dál?
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru