Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prosba o sponzorskou spoluúčast na vydání sbírky poezie

03. 04. 2006
1
0
3909
Autor
tkadlec

Oslovuji Vás s prosbou o finanční přispění na vydání své druhé sbírky poezie. Kniha má vyjít letos na podzim v pražském nakladatelství Protis a částka, kterou je pro její vydání ještě potřeba sehnat, činí 13 000 Kč. Nakladatelství Protis je zároveň občanským sdružením, může Vám proto o sponzorské účasti vystavit doklad, který Vám umožní odečíst si věnovanou částku z daní. Jakýkoliv příspěvek bude vítán s velikou radostí a povděkem.

Dovolte, abych Vám napsal více o sobě. Narodil jsem se v roce 1986 v České Lípě, donedávna jsem žil v Teplicích, v současné době studuji na MU v Brně. Během gymnaziálních studií jsem získal několik ocenění v různých literárních soutěžích, mé texty vyšly ve Tvaru, Hostu, pravidelně jsem publikoval na internetu. Před dvěmi lety jsem v brněnském nakladatelství Šimon Ryšavý vydal svoji prvotinu s názvem Resumé sedmnáct. Knížka druhá, o pomoc s jejímž vydáním Vás prosím, se jmenuje Padavčata a byla sestavena už před rokem (neobsahuje tedy úplně aktuální texty). Protis se ji chystá vydat v rámci své výběrové edice Večernice, kniha bude mít pevnou vazbu a šest ilustrací.

V případě, že by Vás má prosba oslovila, kontaktujte mě, prosím na níže uvedeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese. Děkuji a přeji dobrý den

 

 

 

S pozdravem

 

 

 

Jakub Čermák

 

 

 

mob: 732 371 153

e-mail: jakub.cermak@volny.cz


Micro
07. 04. 2006
Dát tip
No rozhodně dneska vychází řada knih, které s literaturou nemají mnoho společného - i když se za ni považují. Ale u těch je holt nadmíru pravděpodobné, že se prodají. Kdyby tohle viděli páni z devatenáctého století, asi by se zděsili... Bohužel je to tak. A když se navíc budou vydávat knihy vlastním nákladem, a ty knihy se pak nadto budou distribuovat po boku toho, co knižní trh nabízí, situace bude jenom horší. Možná by nebyl špatný diktátorský zákon, který by tohle značně omezil (především tu zběsilost komerčního vydávání). Co tu pak zbude dalším generacím? Pytle ******... (tím nijak nekomentuju tvoji sbírku, kdo ví, nakonec je dost pravděpodobné, že by si vydat zasloužila víc než valná část toho, co dneska vychází... ale pravdou taky je, že tohle by chtěla asi velká část lidí tady na P., a těžko říct, co by se dělo, kdyby se k tomuto činu odhodlali...)

ceder_john
05. 04. 2006
Dát tip
ano ezro, kdybych hodlal vydat sbírku tak si na ní ušetřím a nebo by mi to musel někdo vydat na svý triko s tím, že s toho bude mít nějakej zisk..rozhodně bych nikoho neprosil.. a při svý inteligenci bys už moh dojít k tomu, že poezie je vo lidech nikoli vo tom co je lepší.. mluví ze mě zavist a sem pozér a klidně bych ti ji vypálil, podle mě si škaredej kluk a ty si to zasloužej..

Pablo_honey
05. 04. 2006
Dát tip
miroslawek rulezz!

StvN
05. 04. 2006
Dát tip
Mě ta žádost přijde sobecká.

V tom případě tedy amen.

Miroslawek
05. 04. 2006
Dát tip
ezra: a ještě, abych nebyl za závistivého sršně, neb se mi takové sprosté osočení pranic nelíbí, má-li být směřováno ke mně. Měl jsem před nějakým tím rokem možnost vydat sbírku u již zmiňovaného BB Artu. Dokonce by zaplatili oni mně a ne já jim. Rozmyslel jsem si podmínky a okolnosti a vzdal jsem se toho. Tak si to srovnej v makovičce.

Miroslawek
05. 04. 2006
Dát tip
ezra: tkadlec nepochybně má (na rozdíl od mnoha) jistý nepopiratelný talent, otázkou pro mne zůstává nakolik ho zúročuje a v čem. Na velikosti však nesejde. I kdyby byl Holan nebo Skácel, napsal bych mu totéž. Zasponzorovat sbírku si totiž "nezaslouží" nikdo. Knihu má smysl vydat, když se alespoň dá očekávat, že si ji někdo koupí. Někdo víc, než těch "iks" autorových kamarádů, maminka a bratranec. To je pak škoda našich lesů. Zářným příkladem je mi Tomáš Pektor a jeho sbírka Skřípote střípků vydaná v BB Artu. A ta nebyla vlastním nákladem, tp dokonce obdržel honorář. Pišta: že se nenašel vydavatel, který by to vzal na sebe, není prapodivné, nýbrž normální.

Nerad to říkám, ale Míra má recht. U už druhé sbírky je minimálně prapodivné, že by se nenašel vydavatel, pakliže má tedy onen autor "talent jak prase". Zvláště když se v dnešní době vrhají vydavatelé i na autory, kteří mají talent sotva jako selata...

Norsko
04. 04. 2006
Dát tip
dovol, abych se zasmál, ezro...:-)

Miroslawek
04. 04. 2006
Dát tip
Vydávat sbírky vlastním nákladem mi nepřijde jako nejlepší nápad, vzejde pravěpodobně jen další "nesmrtelná" kniha, po níž není žádná poptávka, a kterou tedy nebude nikdo kupovat ani číst. Vytištěné svazečky budou léta polehávat v regálech knihkupectví nebo přímo u autora doma. U první sbírky by se mohlo jednat o počin, kterým si chce dosud neznámý autor získat pozornost publika, v případě sbírky druhé už je to nevyhnutelné mrhání papírem. Každopádně jsem na bláhovce, který takovou věc zasponzoruje, vážně zvědav.

Miroslawek
04. 04. 2006
Dát tip
Vydávat sbírky vlastním nákladem mi nepřijde jako nejlepší nápad, vzejde pravěpodobně jen další "nesmrtelná" kniha, po níž není žádná poptávka, a kterou tedy nebude nikdo kupovat ani číst. Vytištěné svazečky budou léta polehávat v regálech knihkupectví nebo přímo u autora doma. U první sbírky by se mohlo jednat o počin, kterým si chce dosud neznámý autor získat pozornost publika, v případě sbírky druhé už je to nevyhnutelné mrhání papírem. Každopádně jsem na bláhovce, který takovou věc zasponzoruje, vážně zvědav.

ceder_john
03. 04. 2006
Dát tip
to bych ty prachy radši spálil než sponzorovat poezii.. to snad ani není možný vo co ty lidi sou schopný žádat..

Norsko
03. 04. 2006
Dát tip
ukázky nebudou?

StvN
03. 04. 2006
Dát tip
Možná bychom ti mohli zaplatit lekce češtiny. Ostudo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru