Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

minulý život

04. 04. 2006
3
0
1914
Autor
karmen
Dřív než mě spálíš svým plamenem, Přemýšlej jestli jen na jedné straně je vina, Jestli zjistíš,že ano,pak po mě můžeš hodit kamenem Zabodnout šíp,či nůž do mého těla, Možná vyřešila by to i střela, Tak jsi to chtěla? Chtěla jsi změnit náš osud Má lásko předemnou měla jsi falešný stud! Miláčku Proč plakala jsem do polštáře? Proč chtěla jsem tvůj život s mým spojit Zamilovat jsem se musela do žháře srdce mého Do svatebních šatů mě chtěli strojit Neslyšeli protesty,že poznala jsem co jsi zač Ty ses smál,můj pohled se střetl s varovným ostřím tvého Dřív bych ráda byla Jen kdybych tak brzy neprocitla z růžové mlhy Spadla jsem na dno propasti Prosila Bohy o pomoc To se stalo v minulém životě,připomněla mi tento příběh temná noc. Potkala jsem Tě i nyní…… Tam to skončilo brzkým pohřbem a jak dnes?
Kosatka
26. 05. 2006
Dát tip
Pěkné je to Karmenko milá:)

karmen
10. 04. 2006
Dát tip
Tak to je ty můj Čumáčku jen a jen dobře:)

Čumák
10. 04. 2006
Dát tip
no... jde mi z toho mraz po zadech.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru