Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kruh

Výběr: Print
08. 03. 2001
8
0
2386
Autor
ARC

Kruh 1999 Ukryju se do své náruče protože se tě bojím samoto Ukryj mě do své náruče ať nemusím snášet své přátele temnoto Ukryj mě do své náruče abych se nebál tmy ženo Ukryj mě do své náruče ať nemusím snášet svou ženu šílenství Ukryj mě do své náruče ať nezešílím tuposti Ukryj mě do své náruče ať se se sebou nesetkám Proto ukryju se do své náruče...
Ukrýt se do své náruč (tedy své vlastní), to souhlasím ! Teprve pak asi funguje všechno ostatní... ***

ARC
19. 02. 2003
Dát tip
Jenže ve své náruči se setkám se sebou, a to je strašný...a jinudy než přes svou náruč cesta nevede, tak co s tím? ***

Přijmout sám sebe je základ všeho...já vím, že je to moc těžké, ale jinak nenajdeš nikdy cestu z Kruhu... Snad - nespěchej na sebe, dej si čas a pomalu, pomaličku to zkoušej... Být sám sobě středem...to stojí za hodně hrůzy i bolesti... Sama jsem tím prošla, takže jen vlastní zkušenost.. Člověk si často myslí, že už je na konci sil, života, víry, naděje...ale teprve když takhle "umírá", možná se začnou spřádat věci jinak, něco se stane, roste, postupuje...

Martina
31. 08. 2001
Dát tip
A co do mé?

ARC
14. 03. 2001
Dát tip
Závorko: myslíš že exisuje volba? :-)))

(závorka)
10. 03. 2001
Dát tip
jo líbí; a z kruhu vykročit (či zůstat ?)

Carodej
10. 03. 2001
Dát tip
Je to zajímavé. Ano. *

ARC
09. 03. 2001
Dát tip
Ruby: Posledni radka stejna jako prvni, Vyjan: na mantru moc slozite Margarettko: neboj, jina naruc se najde, ktera pohladi uzdravi, musime porad doufat

zirafka
08. 03. 2001
Dát tip
pěkný kruh...

Verita
08. 03. 2001
Dát tip
moc se mi to líbí. i když začátek o něco víc než konec

Vyjan
08. 03. 2001
Dát tip
Pocit asi hluboký, ale zpracování mi připadá dost povrchní. Snad něco na způsob mantry? V posledních dvou verších mi nesedí slovosled, já bych řekl: Proto/ se ukryju do své náruče...

Margarettka
08. 03. 2001
Dát tip
je to moc fain.Někdy si myslím, že jediná náruč kam se mohu schovat je ta moje....Diky

kafka
08. 03. 2001
Dát tip
skvělý nápad, skvělý Kruh i kruh!!! Zpracování pro mě bez chyby* o povrchním zpracování mám tedy úplně jinou představu... ***!

ruby
08. 03. 2001
Dát tip
myslim ze uzavreni kruhu by mohlo znit, ....melodicteji snad. bohuzel nedovedu blize specifikovat co mam na mysli celkove skvele!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru