Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzpomeň si

18. 04. 2006
4
3
1583
Autor
karmen
Vzpomeň si na to co se událo. Na rty co hledaly cestičku po tvé kůži. Na ruce, co vedle tvého srdce, malovaly obrys růže. Na oči plné touhy, lásky, zářící modré korálky. Je mi líto, jsem nezbedný snílek, a nemám v sobě mnoho morálky, při vzpomínce na dny, na mnoho chvilek, strávených s .... To vše se může! Milovat se bez hranic, nebrat ohledy, vnímat kradmé pohledy. Zrychlený tep, slyším znovu tvá slova, cítím tvůj dech, jsem jedna z mnoha. Tak ať!! Cítím tvou přítomnost, hřeješ mě. Zastavil se čas, opět cítím tvůj dotek, chvěješ se, nejsi sám! Jsi tu, tvůj vtip, tvá osobnost. Provedl si mi hezký skutek! Je mi vedle tebe teplo v kamených zdech. Byla jsem chvíli tvou, den i noc byl krásný, vše do nedávna bylo zahaleno tmou. Nediv se! Tobě by to mělo být jasný! To nic, láska je trvalá, jen mi tu nejsme na stálo! Dokud žijeme, je zde nádherně, i když....

3 názory

karmen
20. 05. 2008
Dát tip
díky :)

karmen
20. 05. 2008
Dát tip
díky :)

pété
16. 05. 2008
Dát tip
nojoooo:D líbí se mi "jedna z mnoha, tak at" a pak taky ta "trvala laska" a zaver je paradni :) tip

karmen
09. 10. 2006
Dát tip
kuju :)

gringoo
10. 08. 2006
Dát tip
Má to co říct, mě se to líbí, *

zou
20. 04. 2006
Dát tip
hmm...

karmen
20. 04. 2006
Dát tip
jojo presne tak to je :-)

Jolana19
18. 04. 2006
Dát tip
i když :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru