Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Propheta

10. 05. 2006
7
0
4196
Autor
Garth
ale jo, to samotný se nám líbí...jakože ten nápad...jen bysme některou mlhu vyměnili za jinou třeba... a ten pán nejni náš typ...ale tip teda jo no...

Loutka
10. 05. 2006
Dát tip
jesli se chystáte vysílat lásku, tak du taky*

Garth
10. 05. 2006
Dát tip
To je schválně, takhle zaplněné. Má to symbolizovat různá přání, ale i nevyřčené prosby či jejich zlomky, nářky, prostě všechno, co se kolem Proroka točí v podobě bílé mlhy...

co to je? Jaká sekta? My asi být neinformováni...no...:::ooo))) sou tam pjekný místa, ale hodně proškrtat by to chtělo...

stanislav
10. 05. 2006
Dát tip
jasnej tip.

Garth
10. 05. 2006
Dát tip
ňákej bigbít nám se netahej na to není nikdo zvědavej... Hele, Prorok je dobrej. Jenom je prostě.. prorok, no.

Zbora
10. 05. 2006
Dát tip
:o))

Horavin
10. 05. 2006
Dát tip
Těžko rozpoznat, zda jen tak pro radost, nebo pro infarkt. Takový fotky nám sem netahej a Jenýka nám zachovej!

Garth
10. 05. 2006
Dát tip
Mně je Repuls taky sympatickej, a Noe taky a Jenyk taky! Ále co, i Papouch je mi sympatickej!

Noe1
10. 05. 2006
Dát tip
Jenyk: to mně byl zas sympatickej, a ty taky, a garth taky !!!

Noe1
10. 05. 2006
Dát tip
luznéééééééééé, lůza podporuje skety a jeji sekty (Bohemia)

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
Ostatně soudím, že nejblbější kniha, kterou jsem kdy čet, je Mozkodlab :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru