Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň na veliké téma

12. 05. 2006
7
0
2043
Autor
JirkaS
Zase táhneme další den na provázku jako kačera Jako malého bubeníčka který bubnuje do kroku našich tamilských tygrů Holohlavý pán na chodníku mi šeptá: "Velikých témat je čím dál tím méně Víte to?" "Ale jděte" povídám... "To největší téma je Každodennost" "Tak třeba slunce" (Už vidím ten jeho dlouhý nos...) "Tak třeba slunce Jak pěkně nám za tu dobu zežloutlo" (Ale ON by řekl ŽLUKLO) "A co takový vesmír" (jako téma POETICKÉ RUINY řekne A v tom je celý ON) "Jenomže pane Já se na něj dívám Já ho pozoruji Řeknete: To už dávno někde stojí To už dávno někdo sestrojil Prosím pane Prosím Jenomže s poézií je to jako s klikou Je tatáž na všech dveřích Co za nimi Povídám" "Co za nimi?" kroutí holohlavou... Pak popadneme provázek a jdeme dál A táhneme malého kačera nebo malého bubeníčka Jak kdo.....
Marcela.K.
16. 05. 2006
Dát tip
Jirko, tu tvoji každodennost vidět tvýma očima...to by byl svět barevnej ;-) T*

palino8
15. 05. 2006
Dát tip
páči*

Celebrian
14. 05. 2006
Dát tip
působí zajímavě, neohraně...líbí

Jolana19
12. 05. 2006
Dát tip
vím, že jsem ji už dopoledne četla a snad jsem k tomu měla i něco napsané, buď jsem to dala na soukromo nebo nestihla odeslat, obojí je možné, u mě cokoli je možné. Strašně se mi to líbí *t

JirkaS
12. 05. 2006
Dát tip
To Noe: Neříkej, že se ti to tvý malý kulový nezapletlo nikdy do přehazky...No a pak už je z toho zákonitě velký kulový...Ale ukazovat ti to ho nebudu - není to hezkej pohled :))

JirkaS
12. 05. 2006
Dát tip
To Noe: Neříkej, že se ti to tvý malý kulový nezapletlo nikdy do přehazky...No a pak už je z toho zákonitě velký kulový...Ale ukazovat ti to ho nebudu - není to hezkej pohled :))

JirkaS
12. 05. 2006
Dát tip
To Noe: Neříkej, že se ti to tvý malý kulový nezapletlo nikdy do přehazky...No a pak už je z toho zákonitě velký kulový...Ale ukazovat ti to ho nebudu - není to hezkej pohled :))

Sarrah
12. 05. 2006
Dát tip
Moc* opět jsi nezklamal....

Noe1
12. 05. 2006
Dát tip
takové hrabětovské mi to připadá ukaž to kulový s přehazovačkou, dycky jsem chtěl vědět jak to vypadá :-)))

JirkaS
12. 05. 2006
Dát tip
Lidi, jak nastavit změnu písma? Dříve jsem měl lištu, kde jsem měnil velikost, barvu atp. Teď mám veliký kulový s přehazovačkou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru