Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidi a kytky

15. 03. 2001
3
0
1476
Autor
Margarettka

rok 2000

Dívám se do tmy a vidím nic. Dívám se do tmy a nic víc. Jen myšlenky na svět kolem a všechno co bylo, už bylo. Všechno ve hvězdách stojí a nikdo nic nepochopí. Deprese příjdou a zase odejdou, jen smutek ze sebe, smutek z lidí. Z lidí bez fantazie a trochy tolerance, lidi bez pochopení. Je smutné vidět Koprretinu jak mlčí, je tragické vidět kytku jak pláče, je tak trochu komické spatřit cynika,když ji utěšuje... A přijde noc, ta zlodějka světla a čistého rozumu. Ve tmě se vynoří Stín. Stín tmavší než tma. Směje se? Nech toho, povídám! Jsem smutná ze sebe a z lidí... No a, řekne a směje se dál, pak zmizí a kolem zbývá jen tma. Tma černá a chmurná, jak myšlenky schnoucí kytky. Když zrodí se den, vše zmizí, jen úsměv je naděje do zítřka. Snad cynici pochopí,že tak to má být. A člověk půjde po louce, zašlápne květinu, aniž si toho všimne...

Ilarion
24. 04. 2001
Dát tip
chapu ty pocity.

Bacil
15. 03. 2001
Dát tip
Je, tahle mě zasáhla. Nejlepší je začátek, pak se to trochu tlumí, ale stejně je u mě tipová.

ruby
15. 03. 2001
Dát tip
souhlasim ze zacatek je nejlepsi

Pája
14. 03. 2001
Dát tip
jedno velké PROMIŇ za všechny (...cynik)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru