Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O hlouposti

16. 06. 2006
4
0
2629
Autor
Trottel

Jedna starší miniaturka, jako bych sem už nedala dost kravin... Věnována vášnivým kritikům - ať je o čem se bavit ;-)

Na klidnou hladinu tmy
kapka světla skápla
a za zvuků polnic
všechno živé spláchla

Naštěstí v hnutí ctnosti
dvě malé vodoměrky
nechala budoucnosti


já tu bordel neudělala, to jenýsek....a su zvědavá, jak se bude omlouvati :-))))))

Trottel
18. 06. 2006
Dát tip
Ale bordel jste tu udělali pěknej. Kdo to má furt posouvat???

boha, jenstkyku... co tu děláš za bordeeel.... se podívej, jak to tu teď vypadááá, se styď! která ruka to byla?! Trottí, naštvat jenyka?! to bych na něho musela jinak :-))

hele, jak víme.... mluv za sebe, víš prdlačky :-)) prej blbý zprávy... bys bez nich neusl Tě znám! :-) líbat? hehe.... :-))))))) vítej zpět a teď se vrátíme do reality... ju? :-)) a nevysmažím... si smaž sám :-))

Trottel
18. 06. 2006
Dát tip
:-))) ;-) chi chi chi chi chi

Trottel
18. 06. 2006
Dát tip
Hele, Kytí, už se ti ho možná i povedlo fakt naštvat :-)))

proč mě dneska všichni chcete mlátiiiit.....buď na mě milej nebo se neznám!! :-)) zhýralých... prej... víš vůbec co to znamená, hee?! :-))

jo, kus mě je.. .to nepopírám, furt mi to nemusíš předhazovaaat....:-))) trottí....já bych se bavila, ale jenyk je jakýsi uvrčený :-))

Trottel
18. 06. 2006
Dát tip
:-))) jen se bavte dál...

si děláš srandu, ne?

sem se teď urazila a jdu si vyplakat oči....bo jak se tomu u kytek říká... pestíky?! někdo je blbej a někdo se tomu směje blééé :-))) a vrať mi výběr žroute :-)

fialová? jaká je to povaha? to by mě fakt zajímalo jenýčku :-))) já dělám chat???? jáááá???sis začal náhodou :-)))

třeba taková

šedý??? je rozhodně i jinačí než šedý a neurážet, pouze čichat :-))

no jo, aspoň něco a co jako? :-)

kus čeho?! kus smaragdu? beru :-)))

to by se dalo zpeněžit :-)) sem s nima, hele.... a ještě jsem nejedla, tak moc neriskuj :-))

mozek mi vážně nemá čím tvrdnout, páč to nejni chleba :-)) noo, ještě chvilku a budeš mít i to druhý voko modrý :)

tajtrman si. hele, co má co společnýho s tím, že jsi šel do jakýhosi čehosi a bylo 15 hodin? (blondýna nejsu) ale Tvé myšlenkové pochody a podchody mi dávaj tedy hodně zabrat, poslouchej :-)

Moncheri
17. 06. 2006
Dát tip
pěkné ;)

dobré:-)*

Eidam
17. 06. 2006
Dát tip
jojo....tenhle tyden jsem poprvy spal osum hodin...jsem spokojen :D)))

Eidam
17. 06. 2006
Dát tip
dobrý! *

a v brázdě za márnicí dvě těla milující :-)) žíš su morbidní, ale co s tím....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru