Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přístav

14. 09. 1999
0
0
1474
Autor
castan

Myslím, že jednou poplavu studeným Baltickým mořem, obloha pokryta černými mraky, uprostřed horkého podvečera. Budu pospíchat k hotelu a budu si myslet, že mi něco utíká, panebože už zase...? Stolní tenis s kamarády v hotelové hale, sportovní zápas v televizi a nebo snad karetní partie na pokoji.... Nebo když doma zaprší, bude mi chybět promočený chodník a lehký poklus někam za zábavou, nebo jen tak vyvádět v dešti.... A v zimě spousta sněhu a promrzlý když po celodenním lyžování vlezu konečně do chaty a dám si parádní sprchu.Potom se skryji do oblečení a budu se cítit pár chvil nádherně... A vždycky je vlastně na co se těšit, oblohu často pokrývají mraky před letní bouřkou a už jsem prostě takový. A žvaním a žvaním a žvaním.....
Čolito
27. 08. 2002
Dát tip
*

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
Každému stále jen něco chybí
rybám let a ptákům ploutve rybí
smutnému štěstí a šťastnému smutek
pilnému oddych a lenochu skutek
buď rád že stále toužíš po něčem
až toužit přestanem - rakev si oblečem...

Print
11. 10. 1999
Dát tip
Kaštánku...padáš mi ráno na hlavu, když venčím svýho pejska. Ale nejen tehdy a nejen tam!:-)

castan
23. 09. 1999
Dát tip
BlackG: To určitě, už tohle je moc, zase rychle zpátky do svého podzimního Medvěda!!

BlackG
22. 09. 1999
Dát tip
jo, koukej žvanit víc...

Print
20. 09. 1999
Dát tip
Kaštánku! Začíná podzim a kaštany padají na zem... Nemám ale trpělivost čekat, tak je srážím klackem... Jo, a myslím na tebe!:-)

castan
20. 09. 1999
Dát tip
Print: S pozdimem se vrací skvělé nálady a těšíš se zase na další část svého života...

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
Kaštánku, je to nádherné, máš chvilku sice žvanivou náladu, ale opravdu čtivý pohled na svět. Moc se od toho permanentního neliší ...ˇŠkoda, že jsi nepsal dál, já osobně bych si určitě početla velice ráda ... ikdyž moře, moře je moře ...

slavek
15. 09. 1999
Dát tip
Castánku. Věříš mi, že zrovna teď mi něco moc chybí a není to ani jedna z věcí co jsi vyjmenoval?

castan
15. 09. 1999
Dát tip
Věřím, ale je to škoda.
V obyčejných věcech se skrývají nevšední radosti!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru