Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

probdělé noci

15. 09. 1999
0
0
2215
Autor
slavek

Why it still hurts?

V permanentním útěku před hromem zloby, před blesky doteků, zatnuté zuby. Padající mana zlomený strom. Póza supermana, když oněměl hrom. Samota noci absence doteků smrt bez pomoci smrt bez vzlyků. Dech noci probdělé, mrtvý pohled stropu mě nezpívají andělé, svůj hrob si kopu. Vykopat, lehnout, navěky spát, tím zapomenout, koho mám rád..
kačka
21. 09. 1999
Dát tip
Samota noci, absence doteků, smrt bez pomoci, strop už opěli jiní, chválím a těším se na další splíny.

slavek
21. 09. 1999
Dát tip
No já bych je raději neměl

Lalinka
20. 09. 1999
Dát tip
Moc smutne...
splnilo to zamer
a jeste neco - nechtej na to zapomenout,prijde to samo..

papoušek
20. 09. 1999
Dát tip
Kopeš si hrob tím bděním, zkus také jít spát, ráno je modřešjí (opravdu čerstvě modré) večera.

slavek
20. 09. 1999
Dát tip
vyhrabávám se z hrobu, ale zjišťuji, že se nedá udržet na trsu trávy..

Merle
17. 09. 1999
Dát tip
Što vy govoritě? :-))
Básnička dost slušná.

Brepta
16. 09. 1999
Dát tip
Stejně probdělých nocí je též v mém vykopaném hrobu, ale je fakt, že očarován jsem především mrtvým pohledem stropu.

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
castánku- v tom případě se omlouvám a věř, že kdybych to věděl, tak bych to uvedl v prologu :-) Ale pravděpodobně jsem na to zapoměl a zůstalo to jen kdesi v podvědomí a náhodou jsem to použil. Promiň.

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
Why? I don´t know !!! I want to know it too !!!

" I want be with you again" (U2)
" I will be with you again" (U2)

Jednou ráno se probudíš, koukneš z okna, a uvidíš, že je ti najednou fajn a že to nebolí. S úsměvem vyrazíš do ulic, se srdcem na dlani a vstříc novým známostem.

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
I want to smile again. :-)

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
We are going to smiling the whole next sobotu, aren´t we?

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
maybe so. I am not sure :-(( Maybe I will have to stay at work :-((((

Špuntík
15. 09. 1999
Dát tip
slavku, existuje někde zhmotněný stesk po někom, tak je to přesně tahle tvoje báseň...skvělá....jenže,co když člověk zapomene a bude chtít vstát z hrobu?

Saša
15. 09. 1999
Dát tip
Ale to bude to nejlepší co se může stát Špuntíku - vstát z hrobu a zase začít žít a nevzpomínat a netesknit...:c)

slavek
15. 09. 1999
Dát tip
ale chvilku to potrvá. Nejde to naráz.. Ne a ne a nejde.. I když strašně bych rád aby to šlo.
Na druhou stranu ale, žil bych pak stále ještě naplno?

Špuntík
15. 09. 1999
Dát tip
já tím myslel, že sem si jednou takhle už připadal, hodně na dně, jako kdybych tam už ležel a pak jednou prostě to přišlo, objevilo se to a já začal znova žít a ta rakev si hnije někde tam v minulosti...

Krytyk
15. 09. 1999
Dát tip
Teda pane tahle metafora je křen "mrtvý pohled stropu", vůbec je to dobrá moc dobrá báseň

castan
15. 09. 1999
Dát tip
Slávek: Grrrr...! Noc probďělá je MOJE! Ale jinak sper! :-)

ViNiL
15. 09. 1999
Dát tip
Slávku, dovol, abych reagoval slovy klasika:
...whisper words of wisdom: Let it be...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru