Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mizím

27. 06. 2006
2
0
1491
Autor
karmen
Zlomil si mi srdce a to je horší než zlomené ruce!Chápu proč jsi to udělal, miluješ jinou, chápu, bohužel pro mě sis to uvědomil. Já už přestala věřit na lásku. Mám tě ráda, ale mám radost, že v tobě jsem našla alespoň kamaráda, moc bych se chtěla znovu s tebou bavit, a své city před tebou dále v hlubinách duše tajit. Nechci Ti to říkat, tím bych mohla vše jen zkazit! Ale přesto nepřestává mě z tvého pohledu mrazit. Mám Tě ráda, moc mi chybíš. Ve dne v noci se mi obrazy naše hlavou honí a pak vzpomínám si jak jsme skončili na dně jedné studny ty ses neutopil. Já jako duch odcházím z této země, která mému srdci dala vše, dala tebe. Mizím ty se jenom ohlédneš, píšeš a směješ se vedle své milé. Já odcházím, mizím kamsi do dáli, kdysi jsem se bála , teď už ne smrt je radostné vykoupení smyslů. Z výšky se dívám na své unavené, utopené tělo v hoři slzý a smutku obaleném. Mizím. Sbohem můj milý. Přeji Ti štěstí.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru