Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zámek

20. 03. 2001
1
0
1516
Autor
Margarettka

Stojí tam uprostěd polí, starý a opuštěný. Lidi na něj dávno zapomněli. Obehnán tajemstvím, žije svými sny. Doufá, že se vrátí vůně svící a ohně v krbu. Snad někdo otevře mu oči a pustí do nich čerstvý vzduch. Opráší jeho ruce a vykouzlí úsměv na jeho tváři... Jednou přišel člověk, Starý a opuštěný, lidi na něj dávno zapomněli. Otevřel rezavé dveře, začal se rozhlížet a dýchat ten dusivý kyslík. Cítil staletí prachu a léta zapomnění. Zavřel oči a vnímal jen zámek... Stojí tam uprostřed polí, jsou staří,ale už nejsou sami...

hochstapler
19. 02. 2002
Dát tip
peknej zaver...

Margarettka
18. 06. 2001
Dát tip
Mea...asi se tak někdy cítí každý a možná i já, když jsem to psala...Hodně štěstí....

Mea
18. 06. 2001
Dát tip
Děkuju ... budu ho otřebovat

Margarettka
25. 04. 2001
Dát tip
V tom to právě je...víš co se říká: pro stromy nevidíš les...a to co más na očích,bývá pro tebe mnohem meně známé než to co vidíš jen zřídka...Asi tak.

Mea
25. 04. 2001
Dát tip
To chápu, v tom případě na něj ale nezapoměli, jenom ho přehlíží ... ale nebudeme se tady hádat o slovíčka ... znova jsem si to přečet (pořádně) a teď už přesně vím o čem je řeč (nejspíš se cítím jak ten zámek ... jenom doufám, že za mnou nepřijde starý a ... spíš někdo jiný (jiná :) ), a protože se mi to zalíbilo, dávám ti TIPa

Carodej
21. 03. 2001
Dát tip
Spojení "dusivý kyslík" mi moc nesedí, ale jinak je to dobré:-)

Bacil
21. 03. 2001
Dát tip
Něco na tom je, ale ne tolik, aby to u mě bylo na tip.

Margarettka
21. 03. 2001
Dát tip
Mea....lidi často zapomínají na to co mají nejvíce na očích.... Carodej...znáš prach a ne-vzduch ve starejch mistecha místnostech...tak to myslím....

Helena
20. 03. 2001
Dát tip
hezké jako pohádka, protože mně se zdá, že jsou dnes všechny zámky muzea :-(

Margarettka
20. 03. 2001
Dát tip
TAk věř, tenhle muzeum není...

Mea
20. 03. 2001
Dát tip
Jednou to přijít musí (čekám ... ) Akorát nechápu, proč lidi zapomenou na něco, co jim stojí přesně uprostřed pole (ale to jen tak naokraj)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru