Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

you are the one

01. 07. 2006
7
0
1726

zase mam jednou děsivou depresi, posloucham placebo a snažim se přežít...tak sama...tak hluboko v propasti...

Zatančeme na počest hada,

kroutícího se v našich žilách,

možná, že budeme schopni odpuštění,

možná, že dokážeme na chvíli zapomenout

 

na všechny ty křivdy,

na všechny ty jizvy na naši tělech, v našich duších

už dvacet let čekám v doupěti moře a pokory

v ledovém světle rána

                              umíráme se střepy v očích

 

až zase jeden bastard vyrobí bombu

a vrhne se nám pod nohy,

budeme moci tvrdit,

že jsme nevinní,

                    alespoň jednou v životě

 

a pak ten had konečně přijde

a vezme si naše životy,

naše těla,

naše duše.

 

UTÍKEJ JAK NEJRYCHLEJI MŮŽEŠ! CHYTÍ TĚ, CHYTÍ TĚ! VE SNECH, VE DNE, V NOCI! MŮJ DRAHÝ, ZAVŘI OČI A BODNI MI NŮŽ DO SRDCE!


Ž-A-B-K-A
06. 08. 2006
Dát tip
Růže: Touha přežít bere životy? Ve verších si každý nachází, co hledá, pro někoho jsou hrou se slovy, myšlenkou a pro někoho? Ten had je pro mě kal, co proudí žilami místo krve, zkaženost společností. Ale souhlasím s Vlkem, je to nedodělaný, přijde mi, že to skřípe.

houda
25. 07. 2006
Dát tip
mo_vlk: v tomto světě literatura je víc než hrou...

to 'zatančete na počest hada' už jsi někde měla, že jo? je to dobrý, ale ten konec se mi moc nelíbí... tohle album taky poslouchám, když mám depku - a pomůže to? ne. :)

Renas
01. 07. 2006
Dát tip
soulmates never die:}

mongolský_vlk: nemohla jsem ten večer vůbec přemýšlet :o) zatemníno...

měla by si té poezii trochu zavřít oči a nechat jí dýchat... a ten sražený dech na okně pak použít pro svoje psaní.... jsou tam dobré náznaky, ale přesto je to dost prvoplánové... nevidím tam symboly... klíče... nevidim tam spontánnost a chuť vyprávět příběh... je ti 17, to je ten nejkrásnější věk.... hodně holek se v 17 otevře... citlivost ti nechybí, jen ta hra se slovy.... literatura je hrou.... hraj si.. :)

ten had je naše krev - naše vitalita, naše touha přežívat (někdy klidně na úkor ostatních). ach, ano, zatančeme na počest hada, protože ze spirály jeho smyček stejně nikdy nedokážěme uniknout... má to v sobě fascinující moc - sílu obnažené pravdy... t

Já osobně bych vypustila ty dva poslední řádky, ale i tak je to MOC působivé...

Nickyx
01. 07. 2006
Dát tip
tak to je smutné...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru