Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tma, svetlo

24. 07. 2006
7
2
2690
Autor
rudko

všetci ho majú

    Kvap. Už si predstavovala ďaľšiu. Pomaly stekajúcu ku končekom vlasov, jemné zaváhanie a pomalé odlepovanie sa. Dopadanie na zem, ktoré prerušuje drásajúci pocit stekania a šplech tichom, stávajúcim sa ešte horším očakávaním zopakovania sa toho celého s mechanickou pravideľnosťou ďobania ďatla do stromu.

    Tma.

    Má ma rád, nemá ma rád, má ma rád ........ Také skutočné .................  Vracali sa so sestrou a matkou z lesa. Ona držala v ruke kvet. Choďte na kraj cesty, brechot psa, divný kameň na ceste a prešlo auto - bordové, vložila si kvet do vrecka.

    Svetlo.

    Dvere otvorené a preniká cez ne svetlo. Je deň.

Čo si tu hľadala? opýtal sa sivovlasý muž ktorého spoznala len čo si oči zvykli na svetlo.
A čo hľadáš ty?
Už dávno som prestal hľadať, čokoľvek, nemá to zmysel.

     Muž zmizol ja som vybehla von, potkla sa na schodoch a dopadla až dole. Nutkanie vložiť si ruku do vrecka ma premohol a bol tam, zosušený bielo žltý kvet.

Tak to by na dnes stačilo a teraz do postele.
Ale dedko .................
    Muž so sivou bradou presunul zosušený kvet na ďaľšiu stránku knihy v kožennom obale. Potichu sa presunul k veľkým dreveným dverám a zatvoril ich za sebou.

    Tma.

2 názory

rudko
28. 01. 2007
Dát tip
ale vzdy je lepsie ked sa mu snazime aj trochu pomoct.

rudko
28. 07. 2006
Dát tip
ok

Murtis
28. 07. 2006
Dát tip
Hafo moc...;)

rudko
28. 07. 2006
Dát tip
som rad, no skoro si ma vystrasil :-) hafo?

Murtis
28. 07. 2006
Dát tip
Slovenstina mi pravda trochu zamotala hlavu, ale po vymotani, musim rict... promin... nechci byt tak tvrdy... ale...Libi - hafo:) T*

rudko
24. 07. 2006
Dát tip
ahhhaaa

...no ze pri vela veciach mam pocit upracovanosti tazkopadnosti...tu z toho sla lahkost... ...to je ako plus..usmev...

rudko
24. 07. 2006
Dát tip
...nemam pocit ze to je upracovane... -som len k tomu myslel

..ja som nepovedal ze tomu nieco chyba... ...mne nie.. ...ak chces drobnu vytku...tak to kvap na zaciatku...ale inak odo mna ine vycitky nevydolujes.. ...proste pises tak ze sa ti da vela aj odpustit...pretoze to nahradzas niecim inym...napriklad tou atmosferou... ...malo autorov na nete sa da "citit"...

rudko
24. 07. 2006
Dát tip
Gibby_Haines diki

rudko
24. 07. 2006
Dát tip
ass: hej, chyba tomu cosi, mozno niekedy sa s tym este pohram, trochu rozvediem a tak joyce, oleandr: diki

...dobre...je v tom lahkost... ...nemam pocit ze to je upracovane... ...atmosfera ako temer vzdy u teba dobra... ...lubi sa mi tvoj styl...no...

...dobre...je v tom lahkost... ...nemam pocit ze to je upracovane... ...atmosfera ako temer vzdy u teba dobra... ...lubi sa mi tvoj styl...no...

oleandr
24. 07. 2006
Dát tip
líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru