Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Male zamyslenie nad praskom do peciva

25. 07. 2006
2
0
2075
Autor
Renas
Cely den kruzim okolo podstaty, ale co to je? Podstata... To znie tak strasne sucho. Takze cely den kruzim okolo Mexika a tvojho naheho ramena ako sialeny. Je to ako spirala smerom do stredu, do podstaty. Zase ta podstata. Ja chcem byt len pokojny a stastny. Nic podstatne. Chcel by som napisat poviedku, ale pribehy idu nejak mimo mna. Nieco ako... Prisiel, povedal, urobil, sadol si, napil sa vody... Ja radsej to nahe rameno. Teple od slnka, s malym stipancom od dotieraveho komara od jazera. Cely sa trasiem od vzrusenia a strachu, ze vsetko stastie je na dosah ruky. Strach z toho, ze tu ruku nevystriem a zobudim sa do dalsieho zleho sna. Draci piju pivo na nocnej letnej oblohe a chrlia ohen do hviezd. To je tiez mala fotka namiesto pribehu. Mozme bez zbrani dobit svet. 
...mne sa lubil ten zaver od tych drakov... ...to by si mohol hodit do versov...a prezentovat to ako miniaturku...usmev... ...a v tomto pripade skor dobyt...ale vlastne aj dobit mozeme vsetkych ludi..egal..usmev...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru