Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Charakter lidí

28. 07. 2006
4
1
2164
Autor
Tiché moře

Každý člověk je jiný..ale každy dělá něco cím poznáte jaký doopravdy je...

Nic tak neodhaluje charakter lidí jako to,čemu se vysmívají.

1 názor

A.H.
07. 04. 2009
Dát tip
Pravdu díš *t*

Jojo, tak to je...

Anyz
31. 07. 2006
Dát tip
tak to ma rozhodne neco do sebe

no..neco by na tom melo byt neco by z toho melo vyzarovat,ale u kazdeho je to neco jineho..

diky za tip..znamena to pro me hodne a souhlasim s tvymi nazory...:-)

šňupálek
29. 07. 2006
Dát tip
je to zajímavá myšlenka, jenom nevím, jestli s ní můžu souhlasit tak docela - myslím, že to, čemu se lidé vysmívají, není jediný (či nejdůležitější) cesta k odhalení charakteru. podle mě je totiž takových věcí víc, vlastně ani nevím, jestli se "odhalit" charakter dá (a už do toho zabředám :-) Ale určitě to je docela dobrej postřeh. tipa za něj ;-) (jo, a bacha na čárky - někdes psala, že chceš bejt dobrej literární něco, takže todle by se mělo nějak - a nebo je nepsat vůbec ;-)

hmmm..asi urcite v tom neco je,ale dulezite je si rict co v tom je...kazdy v tom muze videt neco jineho..

Smát se znamená pěkný a lehký hřejivý usměv,ale vysmívat to je uz škaredy a nic dobreho neprinasejici vysmech...ale i tak jsi to myslel dobre:-)

Norsko
28. 07. 2006
Dát tip
proč hned vysmívají ... stačí: smějou ... :-)

Rabb
28. 07. 2006
Dát tip
a sakra.. asi na tom něco bude..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru