Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O Bolesti

24. 03. 2001
2
0
1123
Autor
Henry_Cold

Řezal jsem se do prstu na pelesti, moc chtěl jsem se dozvědět o Bolesti, musel jsem napsat svou rudou krví, jak moc mě ta lidská Bolest... bolí... Stejně přesto musím řícti, že se cítím lépe než po ráně holí, dlouho trvalo, než krev začala técti, čím déle se řežeš, tím víc tě to... bolí... Máš-li tupý nůž, bolest je to větší, chceš-li ji cítit silněji, posyp ji solí, led a chlad ji může zmenšit, ale stejně ještě chvíli tě to pak... bolí... Nečekáš-li to a řízneš se nechtěně, ani si nevšimneš, že Ti krev z prstu roní, připadne Ti to jako Bolest vzdáleně, až uslyšíš jak kapky zvoní, ucítíš jak tě to... bolí... Bolestné je řezat staré rány, vzpínají se nekovaná kopyta koní, a od Země vzlétnou černé vrány, je utlučená a prázdná, také to... bolí... Jizva však vždy zůstane, i když jen maličká, přesto i zjizvený člověk na Zemi stále stojí, jsme silný národ! ...A naše je Země celičká, když Ji naše krev kropí, i Ji to moc... bolí... ...bolí...... ......bolí......... .........bolí............
procítěné a bolavé.Au....au to je ran a nejen zem to bolí.

rs232
02. 04. 2001
Dát tip
Tak to jsme dva

Henry_Cold
02. 04. 2001
Dát tip
Bratříčku větříčku!

Henry_Cold
30. 03. 2001
Dát tip
Koukni se na mé povolání a pochopíš, že já musím zkoumat všechno...

rs232
24. 03. 2001
Dát tip
Zajímavé. Zkoumáš takhle každý pocit? Nejen bolest?

Mythus
24. 03. 2001
Dát tip
ľúbi sa mi to.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru