Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MOŽNÁ BUDE POZDĚ MĚNIT

26. 03. 2001
5
0
1309
Autor
Kamenna_Tvar

*12.6.2000 - další stýskavá... Slibuju, že už se brzy polepším!

Tolik mužů mě zradilo, že si nejsem jistá, jestli jim ještě můžu věřit. I Ty jsi jedním z nich, i když to možná netušíš. Tvoje slova zraňují, protože nenaznačí, jak moc se Ti líbím. Vidím to ve Tvých očích, zatímco mluvíš o běžných věcech, slyším ve Tvém hlase stesk. Tak už si přiznej, jak moc se cítíš sám, tak už mi řekni, že o mne stojíš, protože jinak to nevydržím. Šla jsem dlouho Tvou cestou, ale teď stojím na rozcestí a přemýšlím, kudy se vydat dál. Pohledy Tvých očí mne už nestačí, i úsměvy jsou mi málo a dokonce ani Tvá hřejivá slova již nedokáží zahřát mou duši, která tak dlouho strádala nedostatkem lásky. A tak Ti chci říct, než zbaběle zavřeš dveře a odejdeš navždy, že je to láska, co cítíš a že není slabost projevit své city. Tak Tě prosím, přestaň se bát a vejdi do těch dveří. Čekám za nimi a moc bych si přála, abys to byl Ty, kdo se mi podívá zpříma do očí a řekne: „Jsem tu, abych Tě miloval.“ Ale buď si jistý, že pokud propásneš šanci a příliš zaváháš, může to být někdo jiný, kdo se objeví zčistajasna na mém prahu a najde ten správný klíč. Tak si pospěš, protože až tu bude stát možná už bude pozdě cokoli měnit...
Gurroa
19. 04. 2002
Dát tip
věřit slovům lásky? samá lež, je jen smutná škoda, že je tolik slyšet chceš. A i když očima vidíš mu až do srdce žadáš jej aby volal jen: "Ty a Tebe!" Slovy si Tě pak jiný koupí co bude Tě chtít jak ňáké zboží a až probudíš se zas bude Ti chybět ten očí jas když smával se na Tebe Tvůj mlčící milenec

Gurroa: Hezke spojeni, mlcici milenec... Davam Ti za nej TIP! :o)

Chareas
30. 03. 2001
Dát tip
rychle najdi klíč nebo budu pryč díky slovům krásná lež za prahem mne nenajdeš :) Tip

Zolo: Často se za kamennou tváří skrývá... :)

Hi
26. 03. 2001
Dát tip
hmmm to by mely holky nosit napsany na cele kez bych to dokazal cist v jejich ocich (tehdy) pekny

rire
26. 03. 2001
Dát tip
... :) v nejistote sebejista a na plote kos tulak hvizda do necista nespoutam a nespoutan *

rire
26. 03. 2001
Dát tip

Zolo
26. 03. 2001
Dát tip
Tohle napsala Kamenná tvář? Dost výčitek, za umělecké zpracování a poutavé vyznání si Típnu*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru