Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kindheit

Výběr: Print
20. 08. 2006
19
2
4223

...nechce sa mi o tom pisat ked budem mat 82 a tak to pisem teraz...inak nuda...

 

mali sme televízor
tesla color
štyri šesť niečo
a zbierali sme
lutru
a koukou roukou
ale nikdy sme nič nevyhrali
a nepoznali sme nikoho
kto by niečo vyhral

/asi to bol podvod/

mysleli sme si

a strhávali sme tapety
a stierkovali izby
bola to taká móda
všetci sme mali
odrazu káblovku
a rodičov
čo pozerajú
tutti frutti
a večer chodia na bingo

asi to má mať nejaký zmysel

keď o tom píšem


2 názory

svetlo..a mozem ti s tym nejak pomoct?..

kiksy
07. 11. 2006
Dát tip
hmm, tak toto som nejak nepochopila, ale nevadí

stanca...urcite tam pracoval niekto znamy..usmev...

ja som maly zasran, ale tiez si pamatam kukuruku aj tesla znacku

Ariela
07. 09. 2006
Dát tip
asi sm mala statie, ale mala som doma asi styri tricka a sest poharov "znacky" Koukou Roukou :))) a este chodil kedysi taky serial Robin Hood, hral tam nadherny ciernovlasy anglican..ak nahodou niekto viete, ako sa volal, dajte vediet :)

fukolt
31. 08. 2006
Dát tip
dobrô T

misty
24. 08. 2006
Dát tip
toto asi nie...neviem, ci len nechcem, alebo si proste nepamatam...

ramia
23. 08. 2006
Dát tip
..ano ma to vyznam.Minimalne sa clovek vrati do detstva a spomina..Musi.*

Bix
22. 08. 2006
Dát tip
:o)))))

...ja som mal viacej...o stenu doma som si ich dokazal hadzat aj hodiny...az tak ze sestre o liezlo na nervy...tak mi ich schovala..usmev... ...najradsej som mal taku polorozpadnutu...neviem...asi som k nej mal citovy vztah..vzhladom na to ze som s nou prezil najviac...usmevyyyyyyyyyy...

Bix
22. 08. 2006
Dát tip
Jasnačka, ja som mala krikľavoružovú...mi ju závideli :o))))))

...jo jo...spoligule boli fajn... ...este netreba zabudat na japonky..usmev...

Bix
22. 08. 2006
Dát tip
Mám pocit, že v detstve stále boli nejaké obdobia...krikľavých šnúrok do topánok, sopligúľ, céčiek :o) a podobne...dnes to majú asi decká s mobilmi. Neviem, či šalejú po takých kravinách ako my :o)

sid...tak este jeddno...som rocnik ´82...usmev..

sidonia
22. 08. 2006
Dát tip
a jinakteda este k prologu.... neska uz ses ctvrtej clovek, od keryho v nakym kontextu slysim cislo 82.... je to pekelny celkem ty jo.. brutalni nahodicky

sidonia
22. 08. 2006
Dát tip
ja sipamatuju, jaxem sbirala cecka... ruzny barvy, tvary... vymenovani.. hmm karticky hokejistu, to je jasny.. smelina jak prase...:) nalepky rafaela a donatela /zelvy ninja/ mam doted na suplicich.. dve velky.. hehe... mno jo no

Fouckault
21. 08. 2006
Dát tip
*

niniw
21. 08. 2006
Dát tip
... zabudli ste na žabča a žabinku ... ťapi ťap tak tak tak ... leti muška, letí ftaaak ... ty sa chceš dožiť 82 ??? :-O ... neblázni ... :o)

...jo jo...karticky som nasiel nedavno pri stahovani izby...dokonca aj jaromira jagra...a myslim ze som mal aj maria lemieuxa...ale toho neviem ci este mam...usmev... ...a gretzky...no jo...toho som mal..ale tiez som ho myslim vymenil..alebo predal..usmev...

...no jo.. nostalgia... siltofku som aj ja mal, zo spodu zeleny silt samozrejme - pravu z burzy pri dostihovej drahe... aj karticky boli fasa... este ich mam.. hehe.. ratafaka plachtu som sa isty cas bal, pretoze (sa mi zda) mal hodinky a rifle, a to sa mi asi nejak nepozdavalo... no fajne !!

Rabb
21. 08. 2006
Dát tip
*

Print
21. 08. 2006
Dát tip
Úžasně civilní a úžasně působové zároveň! A skvělé téma!*

renas...jo jo karticky si pamatam..usmev... ..aj silt...prava bola len ta co mala zelene zo spodu..usmev... ...ja som mal mercedes benz..a neskor...new york giants...priamo z ju es ej..usmev.. ...tie tenisky si nepamatam...ale.. ...a samozrejme nesmieme zabudat na martina nikodyma...a jeho spravny kluc... ...od kuka do kuka... ...ratafaka plachtu...slniecko na rikavicke...somarika petka... ...filmarika a filmusku... ...matelka... ...safari... ...safari za kuchynou... ...ale toho je...usmev..

Renas
21. 08. 2006
Dát tip
alebo topanky... take biele na zips vpredu a na nich bol obrazok z nejakej japonskej anime...

Renas
21. 08. 2006
Dát tip
obluda: osemkrat presivane siltovky:))) ja som mal san jose sharks a zbierali sme hokejove karticky... tops... este boli upper decks a score a take najlacnejsie boli z hnusneho kartonoveho papieru.... wayne gretzky rulezz

dream...jo jo..presne...a reklama mala uzasne vtieravu melodiu...kuku ruku stastie nove chrumkave a kakaove stastny sme len ked ho mame kuku ruku povedz mame...usmev... ...a este si pamatam jak sa organizovali vymenne burzy pri novinovych stankoch...rodicia dotiahli deti..a deti sa pozerali ako rodicia vymienali tie obrazky...usmev.. ..jo a my sme mali kompletny album..usmev.. obluda...jo jo..bmxky a rmxky boli klasiky...kto ich nemal bol out...usmev... ...a pamatam si ze batman vzdy koncila jedna cast ta ze ho zajali...a vyzeralo to tak ze chcipne...a v druhej sa oslobodil..usmev.. ...jo a u nas este mali vsetci kluce na gumicke...usmev...

solomon
21. 08. 2006
Dát tip
zas tak dávno to neni...to album eště někde mám..... korytnacky sou želvy jo...hehe *

obluda
21. 08. 2006
Dát tip
alebo skor srdce? hmm

obluda
21. 08. 2006
Dát tip
kuku ruku sladke slnce, chrumkave a kakaove ;)

obluda
21. 08. 2006
Dát tip
nojo... tak na taketo veci budeme spominat my... hroza.. :)) ten batman a robin mal uplne taku akcnu melodiu, to si dodnes pamatam ale je toho viac.. napriklad osemkrat presivane siltovky alebo ked sa objavili bicykle - terenky najvacsi gangstri a sefovia, co mali najviac cecok A samozrejme, kam sa hrabu pokemoni na ninja korytnacky :)))

winc
20. 08. 2006
Dát tip
ja si pamätám spievanky spievanky..... :)

dadíková
20. 08. 2006
Dát tip
já si z toho nepametám nič....:))

...jasne ze v nemcine...aj kitta som pozeral v nemcine...aj ked ho neskor davali aj na nasom...usmev... ...ale batman bol klasik...este tie stare kostymy...parada...vzdy sme si prehodili deku vystrihli sme si masku z appiera...a bolo...usmev... ...ale neskor dosli ninja korytnacky...usmev...

Renas
20. 08. 2006
Dát tip
ja si toho batmana pamatam, ale to bolo furt v nemcine a ja som to nepozeral... ale strasne som mal rad Knight rider

lukášj
20. 08. 2006
Dát tip
jasné, toho batmana si pamätám, najprv sme mali iba čb televízor a keď som to videl prvý krát farebne - júúúúúúúúúúúúúú

..jo a to je aj dovod preco som take nieco pisal..teda jeden z nich..za prve aby zolo co najviac pamatnikov..usmev... ...a za druhe...chcem s niekym zaspominat na batmana a robina...pozeral si toho serialoveho?...adam west hral batmana... ...vzdy ked sa mlatili boli tam take ze bang big ouch..atd...usmev...

Renas
20. 08. 2006
Dát tip
retro... este si to aj pamatam*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru