Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Promin mi...

18. 09. 1999
4
0
2432
Autor
Lalinka

nechtela jsem, ale na nas dva uz je pozde L.
proto prosim odpust

Promin mi Kazde me slovo, ktere jsem spatne vyslovila kazde Tve slovo, jez jsem zpochybnila kazdou mou lez, ktera Ti ublizila kazdou vec, co srdicko Tve zatizila... Kazdy okamzik, ktery nestoji za vzpomenuti vse, co stoji za prominuti. Kazdy vykrik do tmy, ktery nemel zduvodneni kazdou nevhodnou hlasku, ktera nestala za vysloveni.. PROMIN mi to, co myslis, ze prominout se da... ver mi, ze to me srdce neni nic, kdyz Tebe postrada...
Lalinka
10. 03. 2004
Dát tip
dekuji:)

Milly
09. 03. 2004
Dát tip
*

Lalinka
27. 01. 2004
Dát tip
tak to ti zavidim...

Kratas
26. 01. 2004
Dát tip
Tak tohle se mi teda libí. Jako by to popisovalo mé současné pocity. Fakt hezký. ***

Lalinka
26. 01. 2004
Dát tip
moc dekuju.. (ze se ti to tak libi, ale taky me moc tesi ze jsi zabrousil do starsich veci..)

Kratas
26. 01. 2004
Dát tip
Mám spoustu volného času, tak si to tu pročítám a představuji si.

sgt_Hakon
14. 10. 2003
Dát tip
líbí... je tam pr neobratných obratů, ale celkově líbí Tip

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
45+T smutné...krásné...navíc to znám naprosto stejně... Anonym: moc hezké...ale myslím že Láska je taky odpouštění...

Anonym
21. 09. 1999
Dát tip

V lasce neni co odpoustet.

Merle
20. 09. 1999
Dát tip
Razím názor, že je lepší chyby nedělat, než se za ně pak omlouvat. Jenže to nikdo nedokáže. Občas dá aspoň poučit z chyb. Tak to prosím zkušejme, dokud je čas.

Datin
20. 09. 1999
Dát tip
Výborná báseň... Jen si myslím, že je zbytečné až škodlivé si říkat "co by bylo kdyby"... Tyhlety myšlenky jsou zcela destruktivní. Daleko lepší je to hodit za hlavu a začít znovu a lépe... ....A třeba i jinde...

Lalinka
20. 09. 1999
Dát tip
Bibsa: vis, i kdyz se to rika, nekdy uz pozde byva... kdyz se nekdo zmeni v jineho cloveka, pak je pozde zachranovat neco, co umrelo..:o(

oliver: my dva uz to mame vyjasneny.:o)

slavek: mas strasnou pravdu.. je skutecna, protoze jsem volila jsen ta slova, ktera me pri vzpomince na "nej" napadla..

Merle:rika se, ze ani osel nevstoupi na led podruhe a vidis, kolikrat se tam dobrovolne vracime, abychom podklouzli.. a vis proc? treba se domnivame, ze to za to stoji..
do cloveka nevidis driv nez jej poradne nepoznas a dost dobre nejde..

Datin: mas naprostou pravdu.. snazim se snazim..

slavek
19. 09. 1999
Dát tip
moc dobrá. Ne ještě lepší, skutečná...

Bibša
18. 09. 1999
Dát tip
Lálí: vidím v tom trochu rozpolcenosti nebo se mi to jenom zdá? Líbí se mi myšlenka a verš "promiň mi to, co myslíš, že prominout se dá". Jó a ještě - nikdy není pozdě :-)

Anonym
18. 09. 1999
Dát tip
tahle je fakt dobra. jestli to muzu posoudit ja, kerej nic nepise...
(hmm, to zas taky neni az tak pravda)
oliver

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru