Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pastýřovo dilema

23. 08. 2006
9
12
4437
Autor
silence
Z kříže už Tě sundali,
jinak bysme se asi ...
neznali.

12 názorů

silence
15. 01. 2008
Dát tip
vi

kapitan
19. 11. 2007
Dát tip
Eh...

silence
18. 03. 2007
Dát tip
asociuj, bavim se, a to v praci potrebuju :)))))))) pliiiz :) hezkej smail :)

slibuju tu na svou čest že už u tebe nebudu asociovat... esi chceš... nebo nechceš... nebo co...

silence
18. 03. 2007
Dát tip
:))) to je mi teda asociace :)))))) ale je to peknej obrazek, jako jo :)

já tady tu asociaci měla taky... ale to je dost z jinýho soudku... jak se ti dva po noci plný vášně podívají jeden druhýmu hluboce do očí a řeknou si: já jsem Adam - a já Eva... a teď už bychom se snad mohli i políbit, když už se známe... alespoň jména jsem přizpůsobila tématu :o)

silence
18. 03. 2007
Dát tip
neni prave vubec vazny :) No mozna kapicku :)

asociuj - to zní docela exoticky... nejmíň maďarsky... už asi ne... já vím že se rád zasměješ ale asi už nemám sil "asociujovat"... a na tak závažný téma zas... kdo ví co by mi z toho vylezlo :o)

silence
18. 03. 2007
Dát tip
oceňuju všechny co čtou, ale klidně asociuj :)

a bez asociací! oceňuješ? ... no... i když... :oD

silence
18. 03. 2007
Dát tip
díky :)

tohle je povedený *

inblue
30. 08. 2006
Dát tip
Nejdriv me to donutilo k smichu, ale ne pohrdave,ale tak nejak trefne. Protoze jsem uz dlouho nevidela, ze by nekdo dovedl natlacit tak velkou myslenku do tri radku. Vyborne

silence
29. 08. 2006
Dát tip
batisseur_en_l´air: hehe, se divim, ze si to jeste pamatujes draku.:) Vítej .:) Večer si Tě zkouknu ..)

silence
25. 08. 2006
Dát tip
vsem dik :) dj_salinger: je to z nespisovneho rana ve stanu na Trutnovskem Open Air.:) Tak proto, nechtel jsem do toho uz zasahovat.:) Dik.:) Sel: Neomlouvej se za to, co ucini druhym radost, navic to byla stejne tak vase zasluha, ze byla chlama ... Takze co zaverem? Minimalne pristi rok zase na videnou, tentokrat doufam do konce.:) Jo, taky zdarvim samosebou..)Pic ...

dj_salinger
25. 08. 2006
Dát tip
Upřímně, pokud bys použil spisovné bychom, bylo by to i rytmicky vhodnější a stačilo by potom: z kříže už tě sundali - jinak bychom se neznali ale máš smysl pro humor, za to t.

sidonia
24. 08. 2006
Dát tip
ten nazev je k tomu divnej teda jako.)

Petrusha
24. 08. 2006
Dát tip
!* jo, keď ste si am stiahli tak si am ja zledzte

silence
24. 08. 2006
Dát tip
Tris: dík ::) AHED: Omluvte mého pastýře, celý den pase ovce a nemá toho času jazyku se učiti .:)))))

AHED
23. 08. 2006
Dát tip
bysme!!! fuj

tristes
23. 08. 2006
Dát tip
tak to je vyloženě povinnost -- poetika jak hrom -- !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru