Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spotení po.....

21. 09. 2006
5
3
2522
Autor
rudko
   Dnes, keď som už poriadne nevnímal, začal som počuť svoj hlas zvonku... myslím mimo tela ako by bol alebo ako by som bol ja mimo tela...

    Robotník na stavbe používajúci slovo pofidérny, kam ten svet speje....

    Volal sa Igor a na všetko mal názor ešte pred tým ako o tom počul, čo býva veľmi užitočné, v niektorých situáciach, ale väčšinou to bolo tak, že ste ho buď nenávideli alebo ste sa ním nechali sfanatizovať. Bol dosť vysoký, vtedy vyšší ako ja a vravieval mi, že nechce mať nad dva metre, lebo potom by mal príliš dlhú chrbticu, čomu som nerozumel, ale len chápavo prikývol. Občas si nechal narásť dlhé vlasy a potom ich už nemal krátke.

    Raz takto po tréningu išli sme sadnúť na kofolu. Pri autobusovej stanici a hore mali sieť. 12.50,-. Bol tam aj Vojto, ktorý si pred mesiacom zlomil nos a vyzerá oveľa lepšie ako pred tým.

    -Očujte, chalani, bol som si raz v lese, pri potoku na dvoch veľkých kameňoch v shiko-dachi a zrazu som doňho padol, ale bolo to divné, lebo ešte kúsok pred tým som necítil že padnem. Potom som na vedľajšom kameni uvidel salamandru.
    -Vojto.....
    -A keby sme vedeli správne dýchať tak si len lahneme na zem a nemusíme robiť brušáky
    -Takže zase v piatok?
    -Hmm...
    -Mhm...

    Rád som chodieval na kofolu po tréningu...

    Pretože potom už bola tma a mesto iné, ale to už je iný príbeh....

   

3 názory

rudko
15. 11. 2006
Dát tip
no ja nie som flegmatik ani nahodou....

niniw
14. 11. 2006
Dát tip
heh ... ako pekne si pofarbil text ... v tebe sa spája hádam nemožné - flegmatický srandista ... :oDDD

Diana
28. 09. 2006
Dát tip
Přiznám se, že vůbec nevím, o co jde.:-(

Baziliška
23. 09. 2006
Dát tip
fajn*

...miestami sa to trocha zasekava...par dobrych posterhov...ale slo by to vybrusit... ...to s dlhymi vlasmi je mi jasne ze bolo myslene ako vtip..ale vyznelo mi to tam tazkopadne...z nejakeho dovodu... ...toz da sa... ....ale skoda ze si tu vypustil to v com mas najvacsiu silu...v atmosfer...

sidonia
21. 09. 2006
Dát tip
zksuim to precist jindy, za strizliva... triezva, heh, nebo jak.. a mozna se mi vybavi.. nebo budou nove... a lepsiiiiiii!!!!!!!!

rudko
21. 09. 2006
Dát tip
s: je mi ctou... a tie pripomienky nebudu?

sidonia
21. 09. 2006
Dát tip
heh, hele je to okej behem cteni me napadlo par pripominek (coz nevim, jestli je az tak okej, vzhledem k tomu ze par je moc a ze je to kratucky) alelibilo. to jo. nekery seky fajn tipuju te

rudko
21. 09. 2006
Dát tip
myxomatosis: hmm, to zatial staci... s tym potencialom... som v stadiu hratia sa... joyce: ale, snad to neni az take dlhe...

myxomatosis
21. 09. 2006
Dát tip
che:) moj nazor uz poznas... su to take ulomky, ktore maju potencial... aj ked tato predsalen akosi viac drzi pokope... mno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru