Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na nádraží v Kladně...

30. 03. 2001
8
0
3252
Autor
racek

...v Kladně ne, ale na mnoha jiných perónech a nástupištích...

Na nádraží v Kladně... Je smutné počasí a příliš brzké jaro. Mluvíme spolu chladně- má to být rande? Jako by se stalo... A na nádraží v Kladně... prší do duší. Ani to málo nechceš slyšet, když čepici si stáhneš přes uši... /23.3.2001/
sidonia
29. 09. 2004
Dát tip
oki:) *t

WiruZ
24. 09. 2004
Dát tip
ani nevim proc ale libi se mi....t swandrow: :)

gaston
04. 05. 2004
Dát tip
smutny...neco takovýho mam na nadraží v MB...jinak na Kladně...no asi taky. V¨celku líbilo

Gastarbajtr
22. 02. 2002
Dát tip
ano, třeba na nádraží Ústí nad Labem - Západ...:-))) *!

Bix
04. 04. 2001
Dát tip
Sadaf - správne... racek -páči sa mi to náladovo, vystihnutá chvíľka, kde aj málo je práve dosť...

Bacil
02. 04. 2001
Dát tip
Racíčku, uši ať nahladnou, hlavně ať TO zůstane v teple, ne? :-))) No tak už nesmutni, svět přináši i radosti...

Piana
02. 04. 2001
Dát tip
Albireo :) stejně je nejhezčí jít s někým pěšky

Funda
31. 03. 2001
Dát tip
Co jiného dodat, než souhlas se Sadáfkem.

Albireo
31. 03. 2001
Dát tip
Sadafe, vyjádřil jsi i mé dojmy z téhle básničky. Poslední věta mi připomíná jednoho z církevních Otců: Zlo neexistuje, je to jen nedostatek dobra. Piano, přeji Ti, ať se Ti spojit ty konce kolejí podaří. Jenom aby tam pak nevykolejovaly vlaky! :-)

Sadaf
30. 03. 2001
Dát tip
Rackuuuuu,to je teda pjekně smutný...takový loučení na nádraží bych ze zákona zakázal,aspoň mě to jako loučení připadá.Co dodávat??I to mrholení asi moc nepřispívá té náladě...prostě to na mě působí hodně smutně...ono toho smutku ale je někdy zapotřebí,vždyť nepoznáme-li smutek,nebudeme vědět co je to radost.....

Piana
30. 03. 2001
Dát tip
racku, hezoučké, i když loučení.., asi bych konce všech kolejí spojila :-) a vůbec, loučení by mělo probíhat rychle, vždyť je to jenom na chvilku ! (i kdyby to byla lež..)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru