Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pavoukova sit

11. 10. 2006
2
0
1777
Autor
Chiméra

Todle dilo neni vubec dokonaly, ale chci tim neco rict... (Omluvte chybejici interpunkci z technickych duvodu...)

...cekal na autobusove zastavce. Nikde nikdo, ticho a klid. Nasmatral lavicku a pomalu si sedal. Nevedel o ruzove zvykacce odpocivajici na miste kam se prave chystal sednout. Byla jeho zadnici bliz. A bliz. Bliz, az se prilepila.
...oprel si svou bilou hul a cekal. Po chvili cekani si velky cerny pavouk zacal plest svou sit, past na musku. Na korist ktera by nasytila jeho hladovejici zaludek. Prostor mezi lavickou a lepeckou holi byl primo dokonaly.
...sedel tam velmi dlouho, myslel si, ze autobus snad uz ani neprijede.
...autobus prijizdel prave kdyz pavouk dokoncoval svou namahavou praci.
...muz vstal hned jak uslysel silny motor. Uchopil svou hul a vykrocil. Pavucinka, umelcovo dilko, prostredek preziti, se pretrhla. Pavou spadl na zem, hlad mu nedovolil vstat.

Ach! Jak slepi sme MY VSICHNI!
Co nam dava pravo nicit vsechno kolem sebe? Veci, Zive bytosti a city???
Rían
17. 10. 2006
Dát tip
anet ,je to moc zvlastni,musim rict, ze me to celkem dostalo...kazdej ten kousicek je silnej, at ten slepec, nebo pavouk...asi mi to bude nejaky cas vrtat hlavou...

pepička15
15. 10. 2006
Dát tip
jako jo..mohlo to být literárně trošku dokonalejší, ale tahle forma mi nevadí... a hodně se mi líbí myšlenka v textíku obsažená:o)

karmen
14. 10. 2006
Dát tip
je to moc pekne ... velice citlive a poutave *

Chiméra
13. 10. 2006
Dát tip
Anyzek: To sem rada ze se mi to povedlo, dekuju za krytiku :)

Chiméra
13. 10. 2006
Dát tip
Kacenka: pockej vazne se Ti to libilo? Ja myslela ze to je sracka, ale tak strasne sem potrebovala todleto rict svetu (nebo aspon tem par lidem ktery si to prectou)ze sem to sem musela dat...moc dekuju, strasne si me potesila :)..Moc moc Vas tam vsechny zdravim (nezapomen vyridit.Myslim na Vas...Hojky

Kaczenka
12. 10. 2006
Dát tip
aaaaaa anetko..ty umis tak krasne vyjadrovat veci...vazne mam tvoje dila hrozne rada, jsou vzdycjy hrozne citlivy...

Anyz
11. 10. 2006
Dát tip
myslim, ze se ti tim rozhodne pocedlo neco rict:o)

Chiméra
11. 10. 2006
Dát tip
Ja se polepsim :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru