Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má úcta, básníku ...

18. 10. 2006
9
5
2620

/motáčky/

Jak skládáš slova! Až se mi dech tají. Do srdce všechna, všechna popadají ... z nich cítím sílu spásné energie - to posílí nás, co nás neubije. A s myšlenkama zacházíš tak čistě - snad že se rodí na tom správném místě. * Ach bože, to je nádhera! Kam chodíš na ty rýmy? Sklíčená steskem za šera sama jen s verši tvými ráno co ráno probouzím se do dne s tebou v duši ... K tvým básním láska násobí cit, který sotva tušíš. * Jsou dvě hodiny po půlnoci - čas, kdy se píší psaníčka, že láska, to je víc než pocit, ač naděje je maličká, že podaří se ještě znova co mnohá slova zkazila. Je těžké přijmout pomyšlení, že s námi láska nebyla. * Nad verše tvoje zběsilejší není - v nich křivda, bolest, vztek a ublížení, co duším jiným balastem se zdají - a na ten básnílkové umírají.

5 názorů


Nejlepší dílo, které jsem za poslední dobu četla. Škoda, že nemám výběr.


Děkuji, neznámá/ý :)


gringoo
20. 10. 2006
Dát tip
"*"

alternic
20. 10. 2006
Dát tip
Má úcta, básnířko... :-) * *

stenos
18. 10. 2006
Dát tip
Tato je povedená

Norsko
18. 10. 2006
Dát tip
hlavně první dvě *

Radiz
18. 10. 2006
Dát tip
pocta Úctě:)

:)))) ty možeš aj kraviny - veď preto ťa lúbim!!!!!

Háber
18. 10. 2006
Dát tip
ale nie, no to sa tu nehodilo tiež napíšem každú kravinu čo mi napadne

Sar: přečtu!!! Háb: no dobre, Stanko, už sa pracem!!!

Háber
18. 10. 2006
Dát tip
paráda . . . (kedysi v Prešove bol komunista menom Parada a heslo revolúcie v roku 1989 tam bolo: To bude paráda, až odstúpi Parada)

Sarrah
18. 10. 2006
Dát tip
:o) ano, ano....na podobné téma jsem také psala "Poetika pro básníka", třeba si ji také přečteš.... ...líbí*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru