Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Cavaleru

03. 04. 2001
4
0
1425
Autor
rs232

S věnováním Cavalerovi

ať s úctou nebo výsměchem

své myšlenky rád poví

kdo nerozumí Čert ho vem

Nerozumím výběru slov

ale v myšlenkách Tvých

jako by byl nějaký lov

co ukrýváš nám ve dlaních?

 

\Zabodnout do srdce dřevěný kolík proč děláte upíři takový povyk?\


Anonym
12. 04. 2001
Dát tip
Tihle dva? To raději ať spolu nemluví !!!

Folino
11. 04. 2001
Dát tip
Hadrarka a rs232: Pokud se dva domluví, tak to není nikdy nuda. Nuda je, když lidi spolu nemluví

Helene1
07. 04. 2001
Dát tip
)))).. DOBRE.. hlavne s tim kolikem..)) On ho ale Cava [rimo miluje..)

Funda
04. 04. 2001
Dát tip
Gratuluji k tak výstižnému pojednání o tomto jedinečném človíčkovi. Cavalera: jestli je to duševní choroba, tak chci taky onemocnět

rs232
04. 04. 2001
Dát tip
Proč vlastně tahle blbůstka o cavalerovi? Pro radost Cavalero, pro radost!

papouch
03. 04. 2001
Dát tip
povedený! jo, tohle sedí. :-) ... cukám se, že dám píp ... ale jo, už je tam :)

PetrViP
03. 04. 2001
Dát tip
ne-e

Cavalera
03. 04. 2001
Dát tip
No neznám sice Cavaleru zas až tak dobře .. ale s výsměchem? To ne, to on neumí ... a s úctou?? cháá to už vůbec ne ... no řekněme si to narovinu ... kdyby tu ten magot nebyl, bylo by líp ... ale kdo mu to řekne z očí do očí co? No mě se do toho taky nechce ... třeba mu to dojde samotnýmu, ale idiot se většinou musí nejdřív praštit lopatou po hlavě, než dojde do krámu ... no jistý je a to mi potvrdilo více lidí, že skuitečně něco skrývá ... pravděpodobně to bude začínající, dost možná již poměrně rozběhlá duševní choroba ... no s tím kolíkem to je fakt pravda, stejně vás jednou všechny dostane .... jo, ale možná dostanete vy jeho, hm anebo možná dostane on sám sebe ... není to jedno? Proč vlastně tahle blbůstka o cavalerovi? ehm .. kdyby se tu Cavalera objevil, tak jse tu nebyl a tenhle komentář vložil někdo za mě ... už radši letím ... ehm jo a ještě maličkost ... čert Vás vem!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru