Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prežitok minulých nocí

14. 11. 2006
4
1
1642
Autor
rudko

  

    Páni, poprosím ticho.... a už príchádza s vrecom cez rameno a strká pokrútené prsty do prútenného koša na špinavé prádlo.

 

    Zúfalo volá v daždi, že nevadí keď prší, len si pripadá strašne sám zrazu. Z ničoho nič. Čiara od vypísanej fixky sa rozpýja.

 

    Prechádzky v lese a okolo, člapkanie v blate, mokré vlasy a spokojnosť so všetkým, bez starostí. Na cestičke boli popadané listy a v každom mini mláčka ktorá lákala prebehnúť na druhú stranu brehu. Zostanem, možno kvôli tebe. Úplne ma odrovnalo, keď si povedala, že je 22:22 a nievieš ani prečo, že máš rada podobné časy a zvlášť 19:19. Často sa ti vraj stáva, že sa pozreš na hodinky a ten čas tam je. S úškrnom som sa po chvíli pozrel na svoje 23:23, ten bol môj a nechcel som veriť.

 

    S každým ďalším dňom som si uvedomoval menej, že raz budem musieť odísť, že je to pre mňa príliš pekné. Ako malé dieťa ktorému mama kúpi čokoládu a dá mu 1 kúsok, zabalí ju, schová, dieťa ju na druhý deň nájde a je zjedená. Pritom si nepamätá ako ju jedlo.

 

    Na parkete vyletovalo blato na okolostojacich dôchodcov. Hlavne nepúšťaj moju ruku a najskôr sa jej chyť.

 

    Zážitky, detstvo a tak... Príliš podobné myšlienky pobiehali, asi to má tak byť. Klopkanie na drevenom moste a reflektor v tieni stromu, pokrútený konár v tvare blesku.

 

    Nevidel som cestu a nechcel som. Išiel som niekam a vrátil sa naspäť. Úmorná hodina. Prežitok minulých nocí...


1 názor

..ten zaver...tam bol na ukencienie..prisiel mozno trochu narychlo..proste seknutie..a konecna... ...ale inak slusne napisane..u teba da sa povedat ze tadicne...dobra atmosfera.. ...fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru