Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prestaň s tým

08. 04. 2001
3
0
1095
Autor
Schella

Z kože ma stiahnite, krátka je. Kus hliny mi naložte na plecia, prilepte k lopatkám, kus dajte na bedrá. Pricapte o mňa kus zeme, kus života. Tváriť sa dobre viem.
chuan
08. 05. 2002
Dát tip
balsom sa tohoale mozem povedat, ze ked toto bola prva vwec na pismaku, tak ktym poslednym si sa dost rozvinula, a je to lepsie takze zjedol som ta ako hrusku (zostala len nemecka stopka:)

Naso
30. 05. 2001
Dát tip
Hmmm, obtiera sa o mňa taký pocit, že si perfektné nápady mohla viac rozvinúť... Výraz "na plecia" v treťom riadku si priam zúfalo pýta rým. Podobne aj iné zakončenia. Možno by celú vec zachránilo jedno písmenko na konci básne, ktorá by rýmovalo so "zeme". Čo tak sa stotožniť s masou, alebo masy personifikovať v sebe a povedať "vieme"? Bye!

Pjopej
30. 04. 2001
Dát tip
I řekl:,,Jsem Mefisto jsem rychlejší, než rozhodnutí mezi zlem a dobrem."...váhaje podal jsem mu ruku pro mou cestu ke Štěstí...

Print
12. 04. 2001
Dát tip
*!!!!

Mea
11. 04. 2001
Dát tip
Jednou tý země budeš mít víc, než bys kdy mít chtěla, pak nebude smutek, nebude nic, a teďka mřít bys chtěla?

Gastarbajtr
08. 04. 2001
Dát tip
Jo,jo super :---)))))))) hehe. *! (To tys mi psal kritiku na mý nový básně?)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru