Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomohli mi?

02. 12. 2006
2
7
1302
Autor
Čočkin

Křísím touhu po životě.
Křísím naději a víru.
Křísím lásku k tobě, kotě.
Jsem sám, sám jsem ve vesmíru,
ve vesmíru  osamocen,
i když stojím vprostřed davu.
Života už nejsem mocen,
v takovém jsem bídném stavu.
Hledám smyslu, kde žádný není.
Otázka má - bez odpovědí.
Kněží si cesty velmi cení
ovečky jdoucí ke zpovědi.
Hamletovsky se jich táži
- neodpoví, jen mi káží
a doporučí modlení,
o duši ať nemám strach.
Na (v tomto světě) nedlení
chystám se já - sebevrah.


7 názorů

Čočkin
03. 12. 2006
Dát tip
dobře chápu, ale proč píšeš chvíli jako normální člověk a jindy zas jako mentál či disgrafik? :)

Honzyk
03. 12. 2006
Dát tip
..nee.....jen že z textu ční, a, myslim, neni to bácho, aby mě probralůo a řeklo mi něco, ale nějak nalepený....já sem nqa tydle slova kolem smrti a tak rači vopatrnej...a příště hoď "svi", možná nefungujoiu...)))

Čočkin
03. 12. 2006
Dát tip
to, že to slovo má takovou sílu je jedině dobře (imho) Ale přesně nechápu co máš na mysli tím vyoperovaným slepým střevem? Že se to slovo tam nehodí? Že je moc silné? Nebo co? Nevím přesně co mi vytíkáš a rád bych to věděl. Díky za kritiku.

Honzyk
03. 12. 2006
Dát tip
...myslim, že až moc rychle natřískaná....a slovo "sebevrah", kerý má velkou sílu, visí tam pak, myslim, na konci, jak vyoperovaný slepý střevo...todle nee...

Čočkin
02. 12. 2006
Dát tip
ono je kostrbaté, páč to narychlo bylo přemejšlel jsem jak to upravit, ale nic kloudnýho mě nenapadlo, proto jsem to sem hodil třeba napadne něco vás :) ještě jsem tak chtěl dodat poslední verš: (už nebudu sám, sebevrahů je mnoho), ale to by asi ten závěr dost oslabilo. Co si o tom myslíte? Přidat ten verš či ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru