Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básnička pro POMA aneb elegie o likvidaci očních bulv ("Protestsong")

07. 12. 2006
1
6
1242
Autor
Čočkin

Tato "báseň" je angažovaná a má vyjádřit co si myslím o změně, která proběhla na csfd dne 4.12.2006 Pro ty co neznaj csfd, zde je na tu stránku odkaz: csfd (Můj profil, kdyby někoho zajímal, naleznete zde) Klikněte tam a řekněte mi, zda vás z toho designu bolej očička jako mě. PS: 6.12.2006 nastala menší změna, a to ta, že šílená bílá byla nahrazena světle šedou, ale furt je to humus. (imho)

Ne a ne tomuto hnusu!
Někdo pozbyl asi vkusu!

Bílá níčí naše oči,
hlava se mi z toho točí!

Ja chci zpátky starý web!
Z tohohle bych vážně zheb!

POMO, prosím, jen to zkus,
budeš u mě míti plus!


6 názorů

Yeštěrka
08. 12. 2006
Dát tip
Tak to je pěkné. Stručný, milý, vtipný:) dík a fajn psaní..

sidonia
07. 12. 2006
Dát tip
mi se to cekem libi...

Rabb
07. 12. 2006
Dát tip
je fakt, že minulý dyzajn byl lepší no..

Jakubisko
07. 12. 2006
Dát tip
Jo ta předprosincová byla taky v pohodě, ale nadávalo se na ní ze začátku skoro stejně jako na tuhle :o)) Jakou mám přezdívku? Zkus hádat, můžeš jednou :-P

Čočkin
07. 12. 2006
Dát tip
Jakou přezdívku máš na csfd, jsi-li tam na ní zaregistrovanej? Tu o jaký mluvíš tu už jsem nezažil, ale páčila se mi ta předprosincová. (před 4.12.2006)

Jakubisko
07. 12. 2006
Dát tip
:o) jojo, není nad tu úplně starou tmavěmodrou čsfd...tenhle design vypadá jako hrátky nějakýho školáka s html editorem...ale co už, stejně tam tak moc nelezu naštěstí. :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru