Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zkrat na duši

10. 12. 2006
9
19
2296
Autor
pepička15

Im memoriam dobrým vztahům... Poznámka autora: ´Ohmův zákon v praxí´ nrní mým výmyslem, ale pouhou citací...

… Něžná i proradná, krutá i bezradná, plamen i červánek, ďábel i beránek, cukr i sůl…

 

Nad hlavou slunce, pod nohama sníh. Snad právě proto si přijdu tak nicotná…. Kazím souznění přírody. Narušuji harmonii. Ne snad díky tomu, že můj vzhled není dokonalý, ale kvůli své duši. Jsem ráda, že ostatní nemohou moji duši vidět – nerada děsím lidi kolem sebe… Já jsem ji také nikdy neviděla, ale cítím ji. Je rozklepaná, vystrašená a nepravidelném rytmu z ní odlétají různobarevné jiskry. Zkrat na duši. Sršící slzy. Umírající pocity.

 

…dějiny když tvoří se, pro hlavy na míse nemá se štkát…

 

Láska není fyzika. To spíš chemie anebo biologie… Snad právě kvůli fyzice nemám na lásku čas. Co s tím? Pokusit se aplikovat fyziku na city? Možná… Petr tvrdí, že s milostným vzplanutí je to jako s Ohmovo zákonem. Rodí se totiž z napětí, která vzniká mezi dvěma lidmi, ale jemuž kladou odpor konvence.

 

… Salome - netanči, nechceš-li…

 


19 názorů

Smíšek:-)
10. 07. 2007
Dát tip
skvěle napsanéé moc moc se mi líbíí *

nonamebeast
18. 03. 2007
Dát tip
popravdě,dostalo mě to, je to zajímavé a zaslouží tip

Rían
13. 01. 2007
Dát tip
Pepi, čím to je, že jsou všichni rozklepaní,jak uschlej list ve větru?...chjo...je to moc pěkně vyjádřený a navíc...to co píše Anýzek mi mluví z duše *

Chiméra
30. 12. 2006
Dát tip
Tvoje duse dodava tomu svetu vic na krase...*

legere
15. 12. 2006
Dát tip
Díky na 2.řádce je špatně použito, patří tam kvůli. Jinak rozhodně zajímavé

Anyz
11. 12. 2006
Dát tip
rikala si ze si napsala tak jsem zde a evi sem rada zes napsala moc moc se mi to libi … Něžná i proradná, krutá i bezradná, plamen i červánek, ďábel i beránek, cukr i sůl… znam znam a je to cele prihodne ta dalsi cast je uzasna prijdu si nicotna nepatricna a rozhodne bych nechtela aby nekdo videl mou dusi a kvuli fyzice na lasku nemam cas no da se to tak rict:o) jak zname naseho rychlonozku ale chm mam vubec chut?vim co chci?hm, nebudu zase delat to same?neutecu? evi dekuju … Salome - netanči, nechceš-li… *

Rabb
11. 12. 2006
Dát tip
*

Horavin
11. 12. 2006
Dát tip
Líbí se mi jako upřímná reflexe, aforismus. Fyzika, chemie - snad daly by se přirovnat k rozumu. Lásku lze daleko lépe srovnat k alchymii. Připomínáš mi jednu sloku z Lucienovy písně Beauty is Reality: Mind is a chemist Heart is an alchemist Fear and be lead... Or love and be gold Beauty is a reality seen through the ayes of love. Rozum, to je chemie, Srdce je alchymie. Žij obavou a staň se olovem... Nebo miluj a staň se zlatem. Krása, to je skutečnost, kterou oči lásky vidí.

Horavin
11. 12. 2006
Dát tip
A nebo ještě jednu ze sbírky The Sad Cliffs of Light: If you run from fear, You will run into it wherever you go. If you run towards love You will run into it wherever you go. Když utíkáte před strachem, Běžíte mu vstříc, kamkoli jdete. Spěcháte-li naproti lásce, Běčíte ji vstříc, kamkoli jdete.

Horavin
11. 12. 2006
Dát tip
Líbí se mi jako upřímná reflexe, aforismus. Fyzika, chemie - snad daly by se přirovnat k rozumu. Lásku lze daleko lépe srovnat k alchymii. Připomínáš mi jednu sloku z Lucienovy písně Beauty is Reality: Mind is a chemist Heart is an alchemist Fear and be lead... Or love and be gold Beauty is a reality seen through the ayes of love. Rozum, to je chemie, Srdce je alchymie. Žij obavou a staň se olovem... Nebo miluj a staň se zlatem. Krása, to je skutečnost, kterou oči lásky vidí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru