Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

trní

13. 12. 2006
3
6
1129
Autor
Lukri

Přidávám dodatečně prolog: nemám ve zvyku tvořit rýmované miniatury, ale prostě tohle tak vyšlo. jde jen o pocit ve mě, o bolest duše a syrovost dnešků... přeberte si to jak chcete... :o)

Přebolím do zítřka

tisíckrát

v trní co nepíchá

 

Když růže nevoní

když už mám tě dost

zkouším co vydržíš

jen tak pro "radost"


6 názorů

jelimanka
14. 07. 2013
Dát tip
...tak k téhle se fakt rada vracím ;)

jelimanka
28. 10. 2012
Dát tip

až mě mrazí z toho, kolik pocitů dokážeš vyjádřit pár slovy...a já si je při čtění všechny od A do Z prožiju...tak asi tak jsem si to přebrala :)


guy
18. 12. 2006
Dát tip
přebral jsem si .. *

clovrdik
13. 12. 2006
Dát tip
opět tvoje skvělá zkratka; syrová, výstižná, bez zbytečných kudrlin ...

Dolfiness
13. 12. 2006
Dát tip
Nějak nechápu souvislost mezi první a druhou slokou. I když už ten třetí řádek v první sloce mi připada nekompatibilní. Jednak tě to má přebolet - tzn tě to bolí (aspon podle mé logiky), ale už o dva řádky níž tvrdíš, že tě to trní nepíchá=nebolí. A ve druhé sloce se přesouváš do role pohrdání a pomstychtivosti v podstatě bez citu. No jo, hlavně že se nesnažíš rýmovat jen, jak to zrovna vyjde. :) Možná je to dobré, nejsem profesionální kritik. :D Jen ti píšu, co mě u toho napadlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru