Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tik

Výběr: Print
18. 12. 2006
4
10
1388
Autor
yzžet

teď .   píšící .  teď .   vidící . teď .   slyšící . teď .   cítící . teď .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

valící .  tik .

 

 

 

impulsy těká . . . . . . . . . . . . . . . . . po ornamentu mým   .

 

 


10 názorů

Print
19. 12. 2006
Dát tip
Originální:-)***

Dolfiness
18. 12. 2006
Dát tip
zajímavé :) krapet probuzení mezi učením, dík

K_Anče
18. 12. 2006
Dát tip
ani prd :(

oleandr
18. 12. 2006
Dát tip
super

yzžet
18. 12. 2006
Dát tip
...předávám impuls se slovem ......tak co ted´anči ...

K_Anče
18. 12. 2006
Dát tip
mi to nějak nedochází...

líbí moc*

Honzyk
18. 12. 2006
Dát tip
..sme normalka trefil/a/, devitka jasna....a este bude rozstrel!!)***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru