Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ptačí láska

19. 12. 2006
2
11
1600
PTAČÍ LÁSKA Mlč už nic neříkej, nepiš mi, ani mě nelíbej. Kvůli ptačí lásce k mokré rybě, nechci strádat, nechci žít v hrobě. Pták v klidu na nebi lítá si a ryba plave ve své vodě. Jak donutit ptáka plavat, jak donutit rybu vznášet se. Jak přinutíš ptáka vdechovat vodu, a řekni, nakrmíš rybu vzduchem? Láska nespoutaná překážku má, je jí mořská hladina. Ptačí zpěv namlouvá rybě, miluji tě, já mám tě rád. Ryba slyší to, a s ptačí krásou by se spojit chtěla. Však jak se dostat k tobě, když neteče tam žádný proud. Pták naříká, ach rybo, proč nevzlítneš sem do oblak? Zamávej ploutvemi, vznášej se, vždyť jak má křídla jsou. Ryba zlostí naráží do mořské hladiny a vlny tím způsobeny o skály se rozbíjejí. Silně šplouchají a dávají vzkaz nemohu, marné jsou prosby tvé. Tak nezbývá ptákovi nic jiného, než z výšky na rybu vzhlížet. Rybě zas do nebe pohlížet a oba koukají skrz zlou hladinu. A takhle vidím láskou mou, nechoď už víc za mnou. Pochop, že z beznaděje, z té mám strach, chci tvou lásku, však ne spoustu ztrát.

11 názorů

děkuji

Nevadí, stejně by jim to neklapala.

eleja
27. 12. 2006
Dát tip
ne, neslo to.

a dál už ne?

eleja
26. 12. 2006
Dát tip
je to takove akesi zmatene ... docetla jsem do pulky.

aha ha ha

pointa?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru