Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlý anděl

12. 04. 2001
2
0
2593
Autor
modrik

Z dob nedávno minulých, čerstvých a bolavých...

Ó můj padlý anděli. Jak milosrdný jest tvůj zpěv. Odnes mě daleko, odpust mi. Na mých bílých rukou dlí tvá krev. Odnes mě daleko. Pomalu svítá. Na zámek Albion. Tam rakev pro mne jet už zbita. Odpust mi živote, chtěl jsem jen milovat...
Klub.

Medb
08. 02. 2003
Dát tip
Jsem tu jen krátce, ale tohle je zatím to nejlepší, co jsem na Písmákovi četla, dávám Tip.

modrik
05. 08. 2001
Dát tip
Adane: Já vím...

Adanedhel
02. 08. 2001
Dát tip
Zdarec Modriku....tak jsem se taky prokousal k tvé tvorbě..:-) Je to dobré a věř, že vím, jak těžké je odpouštět...myslím, že jsme si toho o té osůbce řekli dost....ale je fakt, že zapomenout je moc těžké...ale jde to...věř mi!

Kandelabr
17. 04. 2001
Dát tip
modrik: uz me to taky napadlo :-)))

modrik
16. 04. 2001
Dát tip
To je chybička :) - Už je opravena - jo, je to trošku depresivní, ale jenom trošku....

myrinda
16. 04. 2001
Dát tip
vina trva, dokud si neodpustime mi sami...(citat odkudsi..) basen se mi moc nelibi, promin

Kandelabr
15. 04. 2001
Dát tip
tohle je vážně až moc, i deprese a smuek nesnesou všechno navíc co je to milordný?? nic proti novotvarům, ale nechápu význam...

Marigold
13. 04. 2001
Dát tip
sory. na mě taky.

farokh
12. 04. 2001
Dát tip
Ne, to ty musíš odpustit..

modrik
12. 04. 2001
Dát tip
Hm rád bych, věř mi jak bych rád odpustil.....

ulita
12. 04. 2001
Dát tip
příliš patetické (na mě)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru