Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ulice, letos 22.

23. 12. 2006
1
9
1337
Autor
mich
loni dvacet tři
letos dvacet dva
a taky jedny z nejtajnějších vzpomínek, co znám (jsou celý nakřivo)
dotknul se mých zad, jakoby snad i chtěl
tím svým ironickým úsměvem nade mnou říct ty krávo
je plachej, víc plachej než všichni ti muži, co leželi vedle mě v postele (nikdy to nepřizná)
dělá ze se někoho víc, co je pro mě míň
je ulice, co bude navždycky moje
možná mu kus dám (náhodně se na ní jednou do roka setkáváme, proto ta čísla nahoře)
tuhle báseň prostě nikdo pochopit nemůže

 


9 názorů

Ufounek
09. 01. 2007
Dát tip
vypsat se ....bože jak to v těhle chvílích co mě drtí poznávám ...

Ó
26. 12. 2006
Dát tip
...díky...

mich
26. 12. 2006
Dát tip
žeby ta kráva?:)

Ó
26. 12. 2006
Dát tip
...je to krásný...zcela jsi mě ale zmátla - jediným slůvkem... poznáš kterým? Kdybych Tě miloval, nikdy bych to slůvko nepoužil...

mich
26. 12. 2006
Dát tip
není to vyznání lehký holky, je to vyznání lásky:) díky..

Ó
26. 12. 2006
Dát tip
...víš... vyznívá to trochu jako vyznání lehký holky...pokud ne, tak je to na mě těžký...ale dám Ti bod, protože z toho mám po dlouhé době "zamotanou hlavu"...

mich
26. 12. 2006
Dát tip
mockrát děkuju za názor..dávám za pravdu..jen chci dodat, že nepíšu proto, aby bylo něco uspořádaný a zajímavý..já se potřebuju jen vypsat.. ale to téma..zajímalo by mě, o čem si myslíš, že jsem psala..?

žádný pěkný verší, žádný pěkný obrat, podprůměr. bohužel. Ale možná kdyby se to ještě nějak uspořádalo, tak by to mohlo být zajímavé. Téma je totiž uchopitelné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru