Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(fakt teda) NeWeem (2.verze)

28. 12. 2006
2
43
4068
Autor
Wee

Tak to zkusím vysvětlit, i když to mám zakázané :o) 1.Oslava čistého skvělého minimalismu 2.Dnes jsem myslela taky na vás všechny a snažila se vám dát prostor pro vaši fantazii, jak tady význační autoři doporučují :-) 3. Chtěla jsem se tím přiznat k tomu, že ten můj nick vznikl úplně z jiných dvou důvodů než nějaký žertík či přílišná ...dosaďte si tam dle libosti... a teprve asi druhej den mi vytanula ta případná asociace...:-) 4. a třeba i ta sebekritika :-), byť se po Filosofovi nechci opakovat Pořadí závažnosti jednotlivých bodů si poskládejte dle libosti :-), jen snažně prosím, ten 4. bod neberte moc v úvahu :o) (pro mne je nejdůležitější ten bod č.1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

°°°°


43 názorů

Wee
07. 05. 2007
Dát tip
no jo, no, jasně...jsme tam... :o) nemůžu dokázat svou nevinu( že, pane Plzáku!)

JiKo
06. 05. 2007
Dát tip
na tohle téma už tu bylo několik věcí...

Wee
08. 02. 2007
Dát tip
Ó, Ó...:-D Ď čtyři body dole jsou opěrné ve smyslu tom, že bez nich ta plocha byla velmi malá, asi centimetrová; musela jsem jí dát nějaké hranice...ale možná mne napadnou ještě nějaké jiné..semtam měním za jízdy

Ó
08. 02. 2007
Dát tip
2.verze...optimistická...básnířka má před sebou čistý bílý list...chce začít znovu, a ví...plocha je čistá, staré věci nepřekážejí, má též čisté svědomí...má čisté ruce...v levém dolním rohu se objevují čtyři opěrné body...

Ó
07. 02. 2007
Dát tip
...po procítění tohoto díla...jsem v noci, a opojen rovněž prášky na spaní...odpověděl na jiném místě, které pro Tebe nebude tajemstvím...poselství světu lze například vyložit takto.../1. psimistická verze/ ...autor se cítí sám..sám, jakoby uprostřed nekonečné bílé pustiny...neví jak se zachránit ...a vlci již vyjí na měsíc...který vše dokresluje...zalévá studenou pláň namodralým světlem....ve kterém se rozplývají poslední naděje.../čtyři mizící body...v levém dolním rohu/...víc již nevím...

palino8
02. 02. 2007
Dát tip
;)

Wee
01. 02. 2007
Dát tip
palino8: úplně naprosto s Tebou souhlasím tož bádej, bádej, nemusíš rychle,nepospíchám:-) (P.S. asi Weem, za co včera mi to vracíš, hej, že áno??!!! :o))))

palino8
01. 02. 2007
Dát tip
Junior to nehodnotil, čiže je to rozhodne kvalitné dielo ;) Ešte musím zistiť, že v čom sa tá kvalita skrýva :P

Wee
05. 01. 2007
Dát tip
physis: no tak teď po tom obrázku jsem se trošínka udobřila .-)

physis
03. 01. 2007
Dát tip
ale nezlobíš se že ne;-)?

Wee
03. 01. 2007
Dát tip
rádo se stalo, kočko...

physis
03. 01. 2007
Dát tip
nooo jsem se jen tak bavila bylo to takový roztomiloučký;-)

Wee
03. 01. 2007
Dát tip
a Ty physis, asi dtto, co? :-)

Wee
03. 01. 2007
Dát tip
romále:no jo, tak jsi kluk, no..je to moje chyba, že na mne ty m.-ž.neurčité nicky působí po svém a nepodívám se na titulní stránku...ale nejsi první...prostě na mne Tvůj nick působí měkce, ovšem pak to prozření,když si jeden prolítne tu Tvou hl.stránku :-) a jinak, fajn, skočils po mé hozené rukavici, jistě víš kde .-) A distancuji se od dalšího pokračování právě na tom místě, neb mám k té básni prostě úctu No, a v nejlepším přestat,to je hezké úsloví, ne??:-) (já ho slyšela celé dětství,tak se matka hezky starala o mou budoucnost :-D) Tak si třeba za rok zase pokecáme,ju? .-) Ňaf...

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
physis: a co Ty tu najednou děláš?? .-) Mohla bych si taky myslet, že ses přišla podívat, jak (po Tvém zásahu) nedostanu už žádnej tip...:-D

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
romále: určitě bychom byly mohly pokračovat až do alelujá :-(,nebejt mého odchodu z knihovny,ale i tak jsem to už radši hodila na svá bedra .-), v nejlepším přestat, né? . Jinak, to se mi líbí,když lidi uměj držet krok a zároveň nedržet (ústa), není nuda, asi né nadarmo jsi v redakci(není to ur.).Ale o tom ten server zas až tak není, že, tak jdu číst básničky. Zajímal by mne Tvůj názor na onu zmiń.b., četlas jí? pro Tebe to nebylo ať tak nebo tak silný?Když mi ho příp.odepíšeš do zpráv, budu ráda.

physis
02. 01. 2007
Dát tip
romále: :-D

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
Tys to teď myslela asi pozitivně??! já ještě neWeem, zda jsem mimo kladně či záporně..Tak zas někdy, musím končit

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
To zatím ještě neWeem... uvidíme do večera, co sebevědomí.-) Asi jsem teď ještě navíc MIMO, právě jsem dočetla Šípkovu Mši za Aničku... no comment

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
položilas mne na lopatky :-D

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
romále: tak kdybys ho založila, sím avízo :-D

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
romále: tak kdybys ho založila, sím avízo :-D

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
romále: tož Tě beru do klubu, ju?!! :-D

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
křesťane: Ne za každým slovem 30.12. si stojím, byla jsem p.-v.indisponovaná :-)( ale pokud já opice, tak děkuji za lichotku :-)

Wee
02. 01. 2007
Dát tip
křesťane: Ne za každým slovem 30.12. si stojím, byla jsem p.-v.indisponovaná :-)( ale pokud já opice, tak děkuji za lichotku :-)

Wee
30. 12. 2006
Dát tip
křesťane: Jó. OPRAVUJI, teda že jako že pak se musí dlouho MLČET hEY YOU, záš to od Beatles?dále ve zprávě

Wee
30. 12. 2006
Dát tip
co jako je?!:-) v běhu života... myslel jsi malinkatý úsek..jako že já opice??!:-( Pomlčka...jako že pak se mlčí dlouho mlčet...:-) nebo co jako...:-D JÁ UŽ TADY RADŠI SE PTÁM...PROTOŽE SLOVA A LIDI ...TO JE ZÁHUL...A LECKDY NA BEDNU... než trošíčku vědí...:-)

křesťan
29. 12. 2006
Dát tip
je ,pomlcka!!!!

physis
28. 12. 2006
Dát tip
nevim komu to si nepamatuju ale seš opice to jo to rozhodně :-D

Wee
28. 12. 2006
Dát tip
SENIORe: prosím,4* :-D (na revanš za tu mou 8-, gentlemane) ími,ami.. už si tě asi konečně trochu přečtu, seš tu zřejmě výrazná osoba:-)

Wee
28. 12. 2006
Dát tip
physis: Není, jo?!!! No tos mě teda naštvala :-) Ale třeba to tam nebyla OSLAVA MINIMALISMU, ale sebekritika :-D (Když bude třeba, na svou obhajobu si vymyslím klidně ještě další argumenty).-) Já nařkávám lidi, že mi kradou spojení, a já už taky opice .. Tak nerada..a víš, komu?

Wee
28. 12. 2006
Dát tip
physis: Není, jo?!!! No tos mě teda naštvala :-) Ale třeba to tam nebyla OSLAVA MINIMALISMU, ale sebekritika :-D (Když bude třeba, na svou obhajobu si vymyslím klidně ještě další argumenty).-) Já nařkávám lidi, že mi kradou spojení, a já už taky opice .. Tak nerada..a víš, komu?

Vlkodlak
28. 12. 2006
Dát tip
:)

alternic
28. 12. 2006
Dát tip
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

SENIOR
28. 12. 2006
Dát tip
Nehodnoceno.

physis
28. 12. 2006
Dát tip
to je výborný! :-)) dala bych tip ale není to originální takže tak no

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru