Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

eSKa - zaflirtujme si /upravena verzia/

06. 01. 2007
3
43
5384

...velka valentinska sutaz...

takze aby bolo jasne ze sa nemame zatial chut odtrhnut od koncovky cezet.

preto vyhlasujem sutaz pre vsetkych pismakov bez rozdielu, cize aj pre cechov o najlepsiu zamilovanu basnicku venovanu niektoremu z clenov klubu eSKa, napr. mne alebo oblduovi. tuto moznost rozsirujem o moznost napisat valentinku majitelovi serveru pismak.cz.

zapojit do tejto sutaze sa mozu aj clenovia klubu eSKa. avsak aby to nemali take jednoduche. ich basen musi byt venovana mne. pre istotu napisem Aššurballitovi.

o vitazovi budu rozhodovat jednak clenovia klubu eSKa spolu s ceskymi dobrovolnikmi.

na menach sa zacne pracovat hned po zverejneni tohto prispevku. a vcas bude o nich informovat.

uzavierka tejto sutaze bude 14.2.2007.

a odmenou bude tradicne dobre slovo na pozdvihnutie ega.

ps: aby sa to lahsie hladalo rad by som aby ste ku kazdemu prispevku napisali dodatok eska.

43 názorů

..keby len poetky..usmev...

Skafararix
08. 02. 2007
Dát tip
Hej nadrzane postpubertalne kvazipoetky haha:)

skaf...trhni si nohou... ..ked nie ty tak ini..usmev..

Skafararix
08. 02. 2007
Dát tip
V ziadnom pripade nebudem podporovat tvoje egomaniacke chutky...si vedla a mimo.

skafo...aby si sa nemusel vypytovat..usmev..

Zuzulinka
15. 01. 2007
Dát tip
hele výzva...přehlídla jsem ji:)

tohel všechno mi došlo.. jen vám tu cpu hromadu osobních pocitů, touž to nemsim ani tady.. sakra práce..(prácia/práca/robota..?)

...dobre ides na to..je to slovensky klub..usmev... ..sk...je medzinarodna znacka slovenska..na autach..atd... ..cize nie sport. klub...

jsem hloupý, ale jak čtu "eská" evokuje mi to SK a hned jsem u všech gólů co jsme viděl na letný, v televizi a za barákem.. je to demence..?

máš zmysel pre humor;)))) Som zvedavá, ako príjme nejaké moje vyznanie...ak sa ho teda dočká:DDD

periskop..ale takto sa nedostanes do klubu na podporu homosexualov..usmev...

..no jo myslim...ze skvela akcia...pre tunajsich pismackych ehm...veteranov..usmev..

StvN
07. 01. 2007
Dát tip
Jde mi o to, komu mám věnovat tu báseň, aby se to vyplatilo.

salomesr
07. 01. 2007
Dát tip
O, Boze, az teraz som pochopila Chaossovu basen... Auuuu, ja uz, ze je v tom...

...celnovia klubi eska... ...pozorovatel...a ked chces aj ty...usmev..

StvN
07. 01. 2007
Dát tip
Kdo bude mít největší vliv na vybírání vítěze?

pozorovatel
07. 01. 2007
Dát tip
:)))

...po pozorovatelovom navrhu...rozsirujem moznost napisat valentinku...aj majitelovi tohto serevru..

pozo: assur vie, co robi:))

pozorovatel
07. 01. 2007
Dát tip
:)))vy tam máte tolik hezkejch holek a budete psát aššovi, jo?:))

...myslis...to mdz?...usmev...

zaki
06. 01. 2007
Dát tip
Assu: konecne uz dopises k basni ze je to pre mna...:)))

..trochu nadhladu... ...je to nacasovane na den valentina... ...ber to ako vyznanie... ...myslim ze je tam velky prisetor na recesiu... ....ale myslim ze je celkom zaujimave popasovat sa s tou temou... ..a mna by celkom zaujimalo ako to kto pojme...a ci vobec pojme...usmev...

...pravdidla su jasne...ale ak ti to pomoze mozes si ma predstavovat ako tulipanku..usmev..

...asi pravda...ale som lenivy jak vos...to presunut do ineho okienka... ...a este stale mozem tvrdit ze je to tajna akcia slovakov ako ovladnut pismak..usmev...

papouch
06. 01. 2007
Dát tip
Hele!! Sraz - akce!! Výborně!! .. a kde to bude?? V Pejřimoujě?? .-)

cheche :))

johny45
06. 01. 2007
Dát tip
No tak tebe assur budem venovat jedine rymovanu basen...:)

...nie tych co budu rozhodovat...usmev...

vlad03
06. 01. 2007
Dát tip
? na akych menach? tych , co chcu sutazit?

:))) Assurballit, tes sa:D

...jmena...usmev...

sidonia
06. 01. 2007
Dát tip
na menach sa zacne pracovat hned po zverejneni tohto prispevku. to jako jména nebo měny????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru